Accepterad Certified | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Certified

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796080092/

Ditt Hex-ID: steam:110000131d183dc

Vad är din discord tagg? @Certified830

Vem var det som bannade dig? Svante

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av order som skrevs i chatten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var ute på kokainfältet för att plocka blad. Sen så blev jag lite uttråkad och hungrig, så jag roppa in min lillebror till rummet och visade han hur han skulle göra för att plocka medans jag var borta en stund. Jag kommer tillbaka och allt är som vanligt, sen så går jag och lägger mig. Jag vaknar nu på morgonen taggad till att hoppa på servern och blir överraskad av ett perm ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Jag hade aldrig sagt något sånt för att jag är tillräckligt mogen för att veta att såna uttryck inte bör skrivas nån stans. Det var även min lille bror som gjorde de och inte jag vilket e synd att jag måste ta skiten för. Jag tror bara att han ansåg att inget skulle hända för han tänkte inte på konsekvenserna.

Jag vill även notera att jag är halv eritrean vilket kan förklara varför min lille bror trodde han hade rätt att uttrycka sig som han gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit felaktig bannad av antichat men det var löst direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte roppat in min lillebror till rummet för jag förväntade mig ärligt inte denna handligen av honom. Jag kanske borde ha tagit spawnmenu istället tills jag var klar med mina grejer och sen kommit tillbaka och spelat som vanligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Ta mer självansvar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka