Accepterad Ceramic | Marius | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceramic | Marius

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marius

Vad är ditt discord namn? ceramic1992

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vidar Hagen 27 år gammel

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Forvirrrende,dum,latterlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunnen er at Vidar er en knarker fra oslo, han har kjøpt seg tågbillett til Sverige for billig bacon, men har aldri dratt tilbake til Norge.Nå ser han etter nye tiggeplasser, og nye måter og tjene sjappe penger. Planen for karakteren er og finne på så mye morsomt som bare mulig. tjene noen hundrelapper for å stjele hatten til en politi betjent, eller skrape opp lakken på en bil for noen hundre lapper.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Passiv rp er det jeg lever for, det og se folk knekke sammen og bryte karakter fordi de ler seg ihjel er det jeg brenner for.
Jeg er Norsk som dere kanskje har skjønt. og jeg vet at det kan føre til noen morsomme hendelser, spesielt pga språkbarieren. Det er mange ord som betyr forskjellige ting fra norsk til svensk, så dette kan bli gøy.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett eksempel jeg kommer på er. Hvis du spiller som politi, det er ett bankran. ranerene gir god rp. alle ler og har vert en god flyt med rp, etter hundre meter så flipper bilen av at de krasjer med en AI. Det riktige og gjøre her er og enten vente til de får flippa bilen eller hjelpe de ved å dytte bilen riktig vei. Dette er fair rp i min mening fordi de har gitt veldig god rp fra starten, da er det veldig kjipt at det skal ende sånn. GOD RP skal belønnes med godhet/ flere sjangser.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jeg har ikke spilt på serveren enda så nei :D

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle deathmatch) Det kan være at man overdrevent bruker ett kjøretøy som ett våpen. Fear RP Hvis noen peker en pistol mot deg og sier hit med 100kr så er ikke du villig til å dø for 100kr, da gjør du som personen sier. du må huske att du har ingen sjangse for å vinne.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jeg har snart 3300 timer på fivem. jeg er en dreven fivem rp spiller. jeg tror dere kunne fått mye morro med å se meg spille inne på Unive. Spesielt siden norske ord ikke betyr det samme på svensk ;)

fortsett til det muntlige intervjuet du har 48 timer til å ta det ellers vil vi automatisk nekte det lykke til

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka