Nekad Ceon | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceon

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
172
Vad är ditt namn i verkligheten? conrad

Vad är ditt discord namn? Ludvig's kebab ab ceo#5019

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född år 2000 och kommer från Somalien, han heter Ludvig Vural men vill snacka med staten om att byta namn. Han har alltid drömt om att bli mekaniker och att få jobba med bilar i framtiden. Han har ett stort intresse för bilar och vapen som hans pappa!
Min karaktärs barndom var väldigt våldsam hans pappa var inblandad i kriminalitet som också fick honom att börja bli kriminell när han växte upp och det ledde till att han fick mycket skit och hade svårt att bestämma sig med vad han ville i sitt liv på Unive.
Min karaktär blev riksefterlyst i sin förra stad och valde att flytta till en ny stad "UNIVE" efter att han hade lämnat staden.
Han ska återförenas nu med sina OG polare på unive, de flesta av dem är kriminella och därför vill han nu också bli kriminell åter igen och göra mycket rån och annat roligt i rpn.

Men han försöker få tag i staten angående att byta hans namn till Franklin Capone

Min karaktär strävar efter ett kriminellt liv med sina kompisar med många roliga scenarion!
jag gillar även att testa på nya saker inom jobb att arbeten som är ett bra (Lagliga arbeten)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och kreativ rp. Ingen skev och kortvarig rp utan utdragna scenarion för att göra det kul för båda partnerna i ett scenario. Och att jag inte bara spelar för mitt egna utan jag låter också andra vinna scenarion och ha kul för att deras spel upplevelse på Unive också ska upplevas som rolig med bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vara för fokuserad på sitt eget att man ska vinna utan rpa för att det ska vara kul för båda parterna. Ex i ett bankrån om rånarna släpper gisslorna och ska hoppa in i deras bilar och polisen skjuter ner rånarna då blir det inget roligt scenario för rånarna och det blir ett väldigt tråkigt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja VDM, RDM, Failrp, fearrp, suntförnuft, Copbait, Meta, NLR, Combat logging, powergaming och social rp. Sen kan jag förklara i medlemskaps intervju väntrum vad allt betyder för jag har ont i min arm och orkar it skriva en hel bibel om reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat på unive sen sommaren 2021 så ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka