Nekad Ceon | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceon

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
172
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? Ludvig's Kebab Ab Ceo#5019

Ange ditt födelsedatum 10 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. aktiv under sommaren runt 5-7 timmar om dan ibland blir de undantag då jag spelar mindre för e med kompisar eller jag spelar mer för jag it har ngt att göra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1022966061043306526/1132298508737720390/image.png 16 gng

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa staffsen hålla reda på servern o folk som gör regelbrott, även att dva bilar som står övergivna ig för att förbättra prestandan på servern för spelare vilket höjer ens fps.
mitt gäng bor i grovestreet vilket är typ som ett ställe folk gillar att dumpa deras bilar på, ibland står de runt 10 bilar på samma väg vilket drar enorm prestanda från servern som en sv kan fixa genom att dva dessa bilarna eller fordonen för att öka allas fps i det området och gör rpen en roligare plats att rpa på när man inte laggar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill underlätta för staffs med deras jobb så de kan vara lite mer fokuserade på discord o forumet då de e väldigt mkt inaktvitet där från de flesta staffsen för de har fullt upp ig att hantera med olika sorters av problem.
dvs d finns mkt lall på servern från de flesta medlemmar inte bara icke medlemmar som jag vill hjälpa staffs med framför allt rp ansvariga som jobbar med rpen. Det händer även också att lallare kommer till mig eller andra jag känner under scenario (oftast icke-medlemmar) under en kidnappning ex för att förstöra och då blir de lättare för mig och för alla om jag kan kicka den personen då som kommer för att förstöra eller lalla som inte kan reglerna o då kan jag bara kicka de och skriva anledning ex; kan inte reglerna. "bara ett exempel"

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är om du är i ett skottscenario o du ex revivar dig själv under skottscenariot endast för att vinna eller att man kör med toggleid på under skottscenario för att få fördelar som att se vart olika opps befiner sig m.m. de kan också vara abuse att kicka folk under scenario eller svbanna folk under scenario.
Korruption är när man tar sin makt som sv och ex svbannar eller kickar personer som inte gjort regelbrott utan bara för att de kanske var jobbig eller störig mot dig. Eller att ressa andra/dig själv under skottscenario.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48 h på dig att ta den. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit intervjun på 48h.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka