Accepterad centttt_clicksight | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

centttt_clicksight

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bfa

Vad är din discord tagg? Cent#4766

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: d1a205fdac57c8c771bfa1eebb5265ee.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde med bloods effect vilket som var jävligt dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade runt lite och hade roligt sedan blev jag tillkallad till support för hon trodde att jag fuskade. vilket som ej stämmde sen såg hon att jag körde med bloods effects sedan fick jag en ban vilket jag förstår varför till 100%.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej i håg det var länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra det alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig köra med bloods effects eller nåt liknande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ber om ursäkt för det här kommer aldrig hända igen!
Låt gärna roziii svara på min överklagan så ni it nekar direkt för jag inte har skickat bild på min ban kan ej det.

Du får nu en ny chans att komma tillbaka, använd dig inte av tredjepartsmjukvaror i framtiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka