Nekad centttt_clicksight | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

centttt_clicksight

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Cent13

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: 72c374dc5a07dfb88d562f03edf13277.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Krockar rpar inte på skador dålig rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte en bil på motorvägen med mina vänner sen kommer det nån jävla stolle och kör in i mig. så jag flyger in i ett bil räcke du blir jag riktigt jävla förbannad och väljer inte att rpa på skadorna för att han körde in i mig med flit vilket som var skit dumt av mig kommer inte göra det nästa gång det kan jag lova. sen skulle jag åka breve ett till räck för min vän låg upp och ner med sin bil sen åkte jag lite på häng med bilen sen blev det som en liten dsync så att han flög lite med bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en 100% rätt ban eftersom jag inte rpa på skador det är mitt fel!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var halv ooc eller nåt för länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att rpat på skador och skrivit in en report på att jag blir pittad på motorvägen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid rpa på skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka