Centrum
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pundiss/
Ditt Hex-ID: 1100001562afbf9
Vad är din discord tagg? frk#2099
Vem var det som bannade dig? Nizze
Hur lång tid var din ban? 12 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: Bete dig ~Nizze Den här avstängningen går ut om: 0 dagar 12 timmar 0 minuter
Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För nizze trodde säkert att vi gick runt och bara slog folk på piren, men lite återblick och åtanke måste man ändå ha och han kanske borde ha kollat över scenariot innan utgett våra straff.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jadu, en grabb började veva mot mig och min polare och när vi gör självförsvar får vi skicken, verkar ju lindrigt skumt att vi är dem som blir bannlysta. Tänker att det borde tas återgärder mot både nizze och personen då dem båda är antagligen kompisar och bannlyser oss för vi gör det rätta. Personen säger sen tydligen "jag drar härifrån" vilket jag inte hörde och vi slog ned honom.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, jag tycker att vi inte borde va dem som blir straffade då vi inprincip inte gjorde något fel. Vi sprang runt och chillade och får en man med skjorts springande efter oss som börjar slåss, vi slåss tillbaka och får bannen. Otrevligt beteende från både staff och spelaren.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannlyst tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, om jag hade hört att han sa nu drar jag så hade jag inte fortsatt slå, men när han säger det tyst och vi båda inte hör verkar det riktigt skumt att vi blir bannlysta för det.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte göra självförsvar antar jag?
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.
Ditt Hex-ID: 1100001562afbf9
Vad är din discord tagg? frk#2099
Vem var det som bannade dig? Nizze
Hur lång tid var din ban? 12 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För nizze trodde säkert att vi gick runt och bara slog folk på piren, men lite återblick och åtanke måste man ändå ha och han kanske borde ha kollat över scenariot innan utgett våra straff.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jadu, en grabb började veva mot mig och min polare och när vi gör självförsvar får vi skicken, verkar ju lindrigt skumt att vi är dem som blir bannlysta. Tänker att det borde tas återgärder mot både nizze och personen då dem båda är antagligen kompisar och bannlyser oss för vi gör det rätta. Personen säger sen tydligen "jag drar härifrån" vilket jag inte hörde och vi slog ned honom.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, jag tycker att vi inte borde va dem som blir straffade då vi inprincip inte gjorde något fel. Vi sprang runt och chillade och får en man med skjorts springande efter oss som börjar slåss, vi slåss tillbaka och får bannen. Otrevligt beteende från både staff och spelaren.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannlyst tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, om jag hade hört att han sa nu drar jag så hade jag inte fortsatt slå, men när han säger det tyst och vi båda inte hör verkar det riktigt skumt att vi blir bannlysta för det.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte göra självförsvar antar jag?
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.