Centrum
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pundiss/
Ditt Hex-ID: 1100001562afbf9
Vad är din discord tagg? frk#2099
Vem var det som bannade dig? Nizze
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från Unive, BanID: chcqfr, Anledning: Staff diss
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tänker att åtanken för bannlysningen var för att jag sa "Du har hjärnkapacitet som en grävling" vilket absolut var fel väg att gå i detta scenario. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och detta kommer inte framkomma igen från mig någongång.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi snackade om min bannlysning ingame vilket var för anledningen "Lallar" och var i 8 timmar. Han började sen säga massa saker som gjorde både mig och mina vänner frustrerade och jag sa det jag sa helt enkelt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannlysningen var placerad på ett bra sätt men tiden kanske borde ändras. Jag tycker att Permanent är lite att dra i för att säga att någon har hjärnkapacitet som en grävling. Men ska inte säga något då alla tar åt sig på olika sätt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som jag sa över blev jag bannlyst för "Lallare" i 8 timmar. Detta var en felaktig ban då vi bara gick runt och chillade på piren och en grabb började komma fram till oss och veva. Vi vevade tillbaka tills han låg ner då jag inte tycker att det är acceptabelt att någon framkommer på det sättet. Jag blir sen bannad för Lallare och historian börjar.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp, jag ber hemskt mycket om ursäkt för det jag sa och kommer förbättra mig i framtiden. Jag kommer inte betee mig som jag gjorde och kommer inte snacka skit eller ha disrespect mot någon på servern överlag.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, jag har lärt mig att inte bråka med Unive-Staffsen då dem är hårda på det dem gör och gör sitt jobb rättvist och på ett bra sätt överhuvudtaget. Jag kommer som sagt absolut inte göra om detta misstaget och hoppas ni kan förlåta mig och ge mig en chans för mitt beteende.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp
Ditt Hex-ID: 1100001562afbf9
Vad är din discord tagg? frk#2099
Vem var det som bannade dig? Nizze
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från Unive, BanID: chcqfr, Anledning: Staff diss
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tänker att åtanken för bannlysningen var för att jag sa "Du har hjärnkapacitet som en grävling" vilket absolut var fel väg att gå i detta scenario. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och detta kommer inte framkomma igen från mig någongång.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi snackade om min bannlysning ingame vilket var för anledningen "Lallar" och var i 8 timmar. Han började sen säga massa saker som gjorde både mig och mina vänner frustrerade och jag sa det jag sa helt enkelt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannlysningen var placerad på ett bra sätt men tiden kanske borde ändras. Jag tycker att Permanent är lite att dra i för att säga att någon har hjärnkapacitet som en grävling. Men ska inte säga något då alla tar åt sig på olika sätt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som jag sa över blev jag bannlyst för "Lallare" i 8 timmar. Detta var en felaktig ban då vi bara gick runt och chillade på piren och en grabb började komma fram till oss och veva. Vi vevade tillbaka tills han låg ner då jag inte tycker att det är acceptabelt att någon framkommer på det sättet. Jag blir sen bannad för Lallare och historian börjar.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp, jag ber hemskt mycket om ursäkt för det jag sa och kommer förbättra mig i framtiden. Jag kommer inte betee mig som jag gjorde och kommer inte snacka skit eller ha disrespect mot någon på servern överlag.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, jag har lärt mig att inte bråka med Unive-Staffsen då dem är hårda på det dem gör och gör sitt jobb rättvist och på ett bra sätt överhuvudtaget. Jag kommer som sagt absolut inte göra om detta misstaget och hoppas ni kan förlåta mig och ge mig en chans för mitt beteende.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp