Inaktuell Centrum | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Centrum

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? frk#2099

Vad är ditt hexid? 1100001562afbf9

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2000

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad som får mig att ansöka som Medlemskap Ansvarig är modet att socialisera sig med andra personer samt det roliga att bemöta och interskaffa nya spelare in på servern. Jag tänker att det finns alltid plats för en erfaren MA/AL, med erfarenhet från tillexempel Förnuftberget, Nordic 20+, och Aurora Roleplay 18+ samt ett CV tillahållet från 2017. Jag vill få in nytt folk och lära känna dess nya personer vilka vill ansöka till serverns- framrika framework.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska just välja mig som en Medlemskap Ansvarig med min tidigare erfarenhet och mogenhet. Jag tänker då jag är en lite äldre och mer erfarenhet "MA" så kan jag ta beslut och hålla mig åt rätt håll samt hålla mig i kritiska situationer. Jag försöker alltid ta in de personer som jag ser som unikt samt kan påverka servern på ett positivt och roligt sätt. Jag kollar på karaktärsbakgrund, karaktärsdrag samt hur spelaren kommer rollspela tillexempel "Småkrim, laglig och samarbetsvillig, psykopat, os.v".

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag älskar att bemöta nya och intresserade personer till serverns framework. Jag tycker verkligen om att socialisera mig med nytt och gött folk som väljer just hit till Unive och behandlar alltid alla på ett välkommnande och tryggt sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill inte riktigt "påverka" betydelsen med att vara Medlem då rollen står fast och är man medlem så är man medlem helt enkelt, jag försöker alltid att ta in seriöst och unikt folk som verkligen kommer hit för en anledning vilket är *ROLLSPEL*. Från andra bemötanden från andra servrar jag modererat under den Medlemskapiska tabellen är rätt så utspritt med både lalliga och seriösa spelare. Jag har därefter som sagt lärt mig hantera kritiska situationer samt ta kritik på ett bra sätt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att kravet som Medlem är att följa servers regler, och rollspela så andra parter också tycker om det. Jag tänker att de som inte läst servers regler och inte kan göra andra parter och personer har roligt vad har de för uppgift på servern? Att förstöra?

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag håller ansvaret att ta in seriöst och unika personer på servern och sköta serverns dagliga drift med nya spelare samt flöddrar in nytt och skönt folk.

Hur ser din aktivitetet ut? Då jag jobbar som tidsanställd på Migrationsverket så går jag ofta upp klockan 06/07 på morgonen och slutar dagen runt 16/17. Sen brukar jag ta det lite lugnt och ta en kopp kaffe. Efter det blir det väl lite spelande.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar just nu inte på någon annan server då jag tagit en paus från allt ihop och söker hit till Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top