Nekad Centralen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knivinge :)

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273933939

Ditt Hex-ID: 110000112b23273

Vad är din discord tagg? Knivinge

Vem var det som bannade dig? FiveGuard

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Unive ac ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning faktiskt varför jag blev AC bannad om jag ska vara ärlig. Och skulle gärna vilja ha ett svar på varför med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde inget speciellt utan jag var inte inne på servern på ett tag utan jag skulle bara gå in en gång och då så var jag AC bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt eftersom att jag inte har någon aning om varför jag är bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men kommer inte riktigt ihåg varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning för har inte gjort någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det antar jag att ja har.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag klart och tydligt.

Senast ändrad:
Du har inte endast blivit bannad av AC utan du har fått en permanent avstängning av @Emilia för "Spof"

Du har inte endast blivit bannad av AC utan du har fått en permanent avstängning av @Emilia för "Spof"
Ja? Men det var ju ban wipe eller något och hade en AC ban innan det så jag vart bannad för "spof" när jag inte äns har spofat utan det blev en ban wipe för typ 3 månader sen och eftersom jag var bannad ur dcn på mitt main konto så gick jag in på alt och började köra igen för jag tänkte att det var lugnt sedan blev jag AC bannad av någon anledning och efter den AC bannen så blev jag p bannad för "spof"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka