Nekad Cent/Dreamer | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreamer

Icke Medlem
Meddelanden
760
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Cent#5477

Vem var det som bannade dig? Anders | Vill gärna att en högre uppsatt läser denna.

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör på en annan server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han spelade på en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han spelade på en annan server och sedan hade han skickat nåt till en staff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en rätt Ban eftersom man inte ska spela på en annan server men eftersom det står i reglerna att

§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive har i ingen berättigande att bestämma var, vilka servrar man har rätt att delta utan det är individuellt vart man vill spela. Däremot vid aktivt deltagande i andra svenska rollspels servrar och gemenskaper kan och kommer leda till att man blir av med roller som Whitelistade Jobb, Servervakt samt Ansvarighet över områden. Vi förbehåller oss även rätten att ta dra in Whitelist ifall spelaren aktivt väljer att delta i andra servrar framför Unive.

Så tycker jag inte att han skulle blivit Perma bannad för det ksk en 14dagars ban istället vad vet jag.

Och sedan att han skickat nåt till en staff vilket jag vet ingenting om men fortfarande

§ 4.3 Staff Respektlöshet
Att visa minsta form av respektlöshet till staff leder till omedelbara åtgärder.

Såklart det står omedelbara åtgärder men ändå eftersom Cent ångrar otroligt mycket det han gjort och tillskillnad från mig Dreamer som skriver detta så fick jag en andra chans utav Philip fast jag hade kallat honom för P12a och grejjer så fick jag ändå en Unblacklist. Så då tycker jag Cent också ska få det eftersom han inte alls gjort lika dåliga saker som mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nu vet jag inte mycket om Cent/Abdis bans men vet att det varit mycket Powergaming och Failrp. Men jag är nästan 100% på att Cent skulle skärpa till sig om han skulle bli unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Han skulle inte ha spelat på en annan server och han skulle inte skickat något dumt åt en staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Han ångrar det han gjort och han vill jättegärna börja Rpa här igen.

Har du läst våra regler? Ja

Du får bara göra en överklagan per 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka