Nekad Cent | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Cent#4766

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tråkig rp vill inte göra roligt scenario med polisen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för att vi drog från polisen direkt efter dem hade stannat oss skulle jag gissa på men anledningen vrf jag drog var för att jag hade pistol skott på mig och jag visste att polisen skulle gripa mig för jag var efterlyst så jag tror det var för att vi drog så fort polisen stanna oss?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid torget körde med min nissan sen åkte jag förbi polis staionen sen kom polisen och jaga mig sen drog jag i från dem sen drog jag till piren sen bad han mig att hoppa ut sen låste jag bilen sen såg min vän mig vid piren och sen försökte jag hoppa in i hans bil sen blev jag taklag sen hoppade jag in sen körde vi i från sen blev jag bannad efter jag hade tappar polisen och min vän blev bannad mit i ett scenario med den polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga lite 50 50 där asså för att jag hade pistol skott på mig + att jag var efterlyst jag vill liksom inte åka in det var därför jag drog sen att min kompis kom och hjälpte mig är en annan sak men jag fattar inte varför jag ska få ban för det liksom att jag drar i från polisen jag hade liksom pistol skott på mig + var jag efterlyst

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla har blivit borttagna förutom 3 styckna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att stannat så fort dem satte på blå ljus och gett mig kortkort och mitt id kort att inte dra direkt och bara ta att jag torska med pistol skott och att jag är efterlyst antar jag osv ganska mycket mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att stanna när polisen stannar dig och snacka med polisen vanligt utan att dra direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Gör ett roligare scenario istället. Bara för du har saker på dig så innebär det inte att du inte kan stanna vid ett trafikstopp. Det blir bara tråkigt för polisen om man inte gör scenarion och bara drar därifrån. Du får vänta ut denna ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka