Accepterad Cent | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Cent4766

Vem var det som bannade dig? indiantechsupport

Bild på banmeddelande: nedladdning.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum och inte rpa på skador när vi snurrade med bilen efter vi krockade med den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var ute o körde runt lite sen så buggade bilen in i ett träd sedan så snurra vi med bilen men jag satt o kolla på telefonen irl så jag märkte inte av det först men sen när jag väl hade hoppat ur bilen så fick jag reda på det. sen fick jag en placerad av indian vilket jag förstår eftersom att jag inte rpa på skador vilket jag bör göra. vill bara säga att det var dumt av mig och det här kommer inte hända igen det kan jag lova!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% rätt ban. eftersom jag inte rpa på skador vilket som bli powergaming.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte det var ett tag sen jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att vara aktiv inne på unive istället för att sitta på telefonen irl och rpat på skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid rpa på skador!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka