Nekad Cent | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Cent#4766

Vem var det som bannade dig? indiantechsupport

Bild på banmeddelande: nedladdning.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi hade snurrat med en bil vilket jag märkte efter. för jag satt o kolla tiktok o åt mackor. men det var fel av mig jag borde alltid vara aktiv ig om man är online på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte runt o chilla sen från ingenstans fick föraren för sig att dra nåt jävla trick med bilen så vi snurrade med den. men jag satt o åt mackor o kolla tiktok därför satt jag helt tyst i början som man ser på klippet men det är mitt fel som ej rpar på skadorna det kommer ej hända igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban eftersom jag inte rpa på skadorna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kom inte ihåg det var ett tag sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpa på skador eller vara ig o kolla vad som händer istället för att sitta o kolla på tiktok.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att alltid vara vaksam ig när man väl är online på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka