Accepterad Cent | Ban Överklagan [Gabi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Cent#4766

Vem var det som bannade dig? Derbbbbi

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag o mina vänner ej rpa på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte runt o chillade med våran saab sen kom det nån jävla dodge å tryckte 400km i körde jag in i oss mer vdma sen drog dem direkt då fick man ju lite damp grabben sket i att rpa på skador vilket som kankse va lite dumt men va fan grabben mer vdma sönder mig sen drog han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50 50 visst dumt att jag inte rpa på skador fast grabben sönder vdma mig han borde få ban o inte jag fattar inte hur du bara kan skita i grabben som gjorde det största regel brottet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kom ej i håg det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att rpat på skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid rpa på skador även om det kommer en galen icke medlem o vdmar dig. eller nåt liknande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Finns inget ban bevis men om detta är sant så vill jag se en stor förbättring.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka