Nekad Cent | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Cent#4677

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Bild på banmeddelande: 76542-fa2ab597a5a6d7e9abf0d447b677480a.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem tyckte att jag vdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var å åkte runt i en bil sedan såg jag min vän i en bmw m1 en röd sen skulle jag följa efter han till rondellen så jag ladda på som fan för att hinna i kap han sen trodde jag att han skulle svänga in till rondellen vilket han ej gjorde som lede till att vi crasha.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig tycker jag var ej menningen att köra in i han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej i håg senaste tror det var krim utan krim

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej asså att inte köra så snabbt bakom han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet ej asså att inte köra så snabbt bakom han

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hur många timmar ska man behöva vänta på ett svar föra gången jag gick ban av han så svara han aldrig med fick vänta 3 dagar till sigged svara

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka