Inaktuell Cent | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: Cent#4766

Ange ditt födelsedatum 31 December 2006

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag är:
Aktiv - jag är väldigt aktiv. jag kommer vara som aktivast under lov/helger, men kommer även vara det på vardagar men då kommer jag vara lite mindre på grund av skolan osv. När jag väl spelar eller gör staff arbete om jag nu blir de, så kommer jag vara aktiv i arbetet också, kommer kolla mycket reports, dc roller och support, kommer vara aktiv i allt jag ska ta hand om.
Tålamod - jag skulle säga att jag har bra tålamod, det jag tycker som saknas i speciellt helpers men både mods, är tålamod, känns som varje support ärende nu för tiden ska gå så snabbt som möjligt, men det jag känner och kommer bidra med är att jag kommer ta min tid på att tänka igenom/kolla allt bevis innan jag tar åtgärder så det ska bli så bra som möjligt men också rättvisa beslut.
Arbetsvillig - jag skulle själv säga att är väldigt arbetsvillig, jag kommer alltid vara inne o göra staff arbete när jag kan och har tid, kommer alltid försöka hitta luckor när jag inte kan vara så aktiv, så kommer jag alltid försöka vara så aktiv som möjligt, vi säger om jag inte är hemma t.e.x ute så kommer jag gå in på dc och kolla så allt går bra och försöka göra mitt bästa från mobilen.
Bestämd - Jag skulle säga att jag är bestämd, om jag stötte på en spelare som gör fel så kommer jag inte vara rädd att ta åtgärder, jag kommer ta de åtgärder som krävs så att spelaren lär sig av sina misstag, jag kommer inte heller banna folk för att banna, jag kommer banna så folk lär sig. Klart jag kommer banna folk längre om de behövs men kommer alltid tänka innan jag bannar så det bli så bra som möjligt och inte att det blir för lång/kort ban. Om en spelare skulle staff dissa till mig eller några andra så skulle jag suttit stopp för det och tagit de åtgärder som behövs. Innan jag tar beslut/åtgärder så tänker jag alltid igenom de och kommer fram till de bästa så jag blir nöjd med besluten.

Lite commands jag vet med

/ban
/kick
/toggleid
/togglename
/freeze
/dv
/noclip
/goto
/bring
/svban

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 12:30 - 00:30
Tisdag: 13:30 - 00:00
Onsdag: 12:30 - 01:30
Torsdag: 12:30 - 02:00
Fredag: 13:00 - 04:00
Lördag: 13:00 - 04:00
Söndag 13:00 - 01:00

Hur länge har du spelat på Unive? 2 3 år sen multistaden

Har du tidigare erfarenheter som staff? Det har jag. Både här på Unive och multistaden och andra små stora communytin.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, eller inte vad jag vet.

+rep Denna individ bör få en chans som staff då han verkligen kommer att bidra med mycket till servern som staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka