Nekad Cent | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Cent#4766

Ange ditt födelsedatum 31 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 12:30 - 00:30
Tisdag: 13:30 - 00:00
Onsdag: 12:30 - 01:30
Torsdag: 12:30 - 02:00
Fredag: 13:00 - 04:00
Lördag: 13:00 - 04:00
Söndag 13:00 - 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 53 gånger fast alla banns är typ från multistaden jag har 7 bans från unive som jag har haft i två år https://cdn.discordapp.com/attachments/893981201260507146/1033424342442319942/unknown.png och dem från unive bansen har varit felaktiga förutom 2 styckna!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem har som uppgift att hålla koll på spelarna så dem följer reglerna och säger till att inte är nån som bryter nån regler på servren och så ingen lallare på servren osv ganska mycket mer saker!

osv så är det viktigt att man bannar och sedan skickar ut det i bans så det förlängs för att folk som skapar problem på servern ska lära sig att det finns grova konsekvenser när man inte sköter sig. Servervakter ska hålla en god förebild till alla andra på servern och inte bli bannade konstant för det är absolut inte acceptabelt och kan leda till indragen

Varför vill du bli servervakt på servern? ja att lätta på staffsens axlar och så dom ska kunna rpa mer för som staff så kan jag tänka mig att det är ganska tungt. sen vill jag bli server vakt för att vakta servern och få bra rp i den. sen för att jag har lärt mig alla grundregler så jag vet vad man får och inte får göra på denna servern. sen kommer jag inte svabusa som jag har sett vissa göra tex i ett scenario så tar nån bort en bil eller ressar sig själv vilket jag aldrig skulle göra eller kommer göra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är för mig om en servervakt skulle se att hans vän blev nerslagen så ressa han sig vän och typ banner den andra personen fast hans vän har gjort fel ! och abuse skulle jag säga om men ressar sig själv i senarion men har förlorat eller nåt sånt liknande
 
Nekad, du fick indragen sv idag vi kommer inte ta in dig just nu!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top