Nekad celtrez | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

celtrez

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? celtrez#6158

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus berg och har jobbat som polis på unive innan. Han blev arg på poliskåren och flyttade till ortenwave staden. Han blev mobbad och han hamna i den kriminella världen där han träffade många människor. I hans gäng så var alla som en familj. Linus har inte haft en bra familj innan då dem skickade ut han ur huset när han var 10. Linus gäng fick sen krig mot några och linus blev skjuten och hamna på sjukhuset. Han mådde skit och valde att flytta till unive där han vill börja om på runda 1 och hitta en trygg plats för sigsjälv. Han hatar fortfarande polisen då dem var väldigt elaka mot han och han kommer försöka och hålla sig undan från dem. Han blev adopterad av en familj som består av lise och patrik där han kommer bo tills han blir 18 eller äldre. Just nu är han 15. Dem kommer försöka att få honom att komma in på rätt språr då han har en kriminell bakrund och han har gått igenom mycket. Linus föreldrar kommer hjälpa honom att komma in på en bra skola och hitta kompisar som han kan umgås med på fritiden. Han har planer om att göra väldigt dumma saker mot polisen och andra personer eftersom det är så han har blivit behandlad själv. Sen har Linus planer om att bli kriminell och ta över staden och bevisa att han är något större en en tönt och han vill att ingen ska mucka med honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en väldigt hög rp nivå vilket är bra eftersom jag kan bidra med väldigt roliga och unika scenarion som är roliga för båda parterna. Jag är en trevlig person med mycket ideer och sånt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att personen som man gör ett scenario med ska ha en chans att vinna scenariot eller iaf överleva

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla regler som existerar på unive och alla andra rp servrar. exemple fear rp= när man inte värnar om sitt liv powergaming= när man inte rp på sina skador till exemple om man krockar med bilen metagaming= när man tar information utanför spelet till ingame

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har väldigt mycket erfenheter om att rp då jag har rp på unive/ ortenwave/penguin och alla kände servrar innan. Jag har varit staff på ortenwave unive och penguin.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae inte direkt

Nekad. Endast 1 ansökan per 24h. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka