Accepterad celtrez | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

celtrez

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198415369435/

Ditt Hex-ID: 11000011b2054db

Vad är din discord tagg? celtrez#6159

Vem var det som bannade dig? Jacub tror jag

Hur lång tid var din ban? 4 dagar tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hets OOC, "Grov" OOC under scenario & Påverkar scenario i OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev att dem inte hade någon anledning till att döda mig. och sen sa jag sa jag också att jag har clip när han springer i /th

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev kidnappad vid piren av några och sen så tog dem mig till deras gänghus och tog ner mig i källaren och sen så torterade dom mig och sen efter det så döda dem mig. och så skrev jag i ooc att dem inte hade någon anledning till att döda. och jag har kollat på youtube videon om alla regler och sånt. men det yhar inte stått att hets ooc är en reglel och så hetsa jag ju inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel pga att jag skrev i ooc att dem inte hade en anledning till att döda mig. och för att jag skrev att jag har clip på att dem springer i th

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 1 tidigare ban och den var 20 minuter men kom ej ihåg varför jag blev bannad då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde bara lyssnat på dem och rpa på när dem tortera mig utan att säga någon ooc. Och sen måste jag ju förstås rp på allt dem gör men om dem gör fel så får jag ju clippa det och ta det 10 minuter efter scenriot i support

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte skriva sånt i ooc och ifall dem skulle göra fel så ska jag ta det efter scenariot och inte störa dem. Och när dem gör fel ska jag ju då ta ett clip och sen visa er det 10 minuter senare i support

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka