Nekad celtrez | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

celtrez

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? celtrez#6158

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kommmer spela varje dag från morgon till kväll typ pga att vi inte ska göra så mycket mer i sommar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem idag men jag har väldigt mycker erfarenheter om servervakt eftersom jag har varit det på massor olika servrar och så har jag också varit staff några servrar

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit avstängd en gång och den var på 30 minuter och jag kommer inte ihåg varför jag fick ban tyvärr

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Servervakt kräfs mycket ansvar och att man har bra rp. Så sörvervakt för mig är att man ska ett ansvar för att förbättre rp och att jag ska kunna hjälpa till så mycket jag kan för att förbättre rp. Om jag skulle vara icke medlem och jag skulle se en kille som gör regelbrott kan ju inte jag göra något. Men om jag hade varit servervakt hade jag kunnad att ge personen ban så att det blir bättre rp. För lall är det värsta jag vet. Jag kan också underlätta för staffsen så att dem inte får lika mycket jobb att göra :D Så sövervakt är ett stort ansvar

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har en lämplig servervakt för att jag har seriös rp. Och att jag kan spela så mycket som jag gör. Jag har varit servervakt innan så jag vet hur comandon och sånt funkar, och om det skulle vara så att någon gör ett regelbrott så kommer jag ge han en ban så att han också förstår varför han blev bannad och ta lärdom av det så att också han får bättre rp. Jag gör vad som helst också för att få en så bra rp som möjligt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Att man ska ha väldigt bra rp. Och kunna alla regler.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Om jag skulle ha ett slagsmål med någon och sen att jag skulle dö. Då kan ju jag inte revva mig själv för det blir ju abuse och det finns folk som är servervakt för att kunna revva, Och det är inte okej. Och så bryter jag ju mot sunt förnuft och andra regler för att man kan återuppliva sigsjälv går ju inte. Men om det skulle vara någon som blev rdmad eller vdmad så kan jag ge dom ress eller om dom spawnade döda så kan man ju ge ress

Och så blir det ju undantag när man ska revva någon pga om han har blivit vdmad te.x

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka