Nekad CeeinFN | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CeeinFN

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199138638412/

Vad är ditt namn i verkligheten? cevin

Vad är ditt discord namn? CeeinFN#6117

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär heter cevin franzen 20 år gammal han har en mamma och en pappa inga syskon de bor själva tillsammans. Cevin har gått på racing skolla men efter en krock blivit räd för höga farter. hans intresse för billar har dock inte försvunnit och spenderar många timmar på att fixa med billarna. väldigt omtänksam men har skin på näsan han han säger vad han tycker och tänker. han är en vinnar skalle och hatar hat förlora oavsett vad det är för något. cevins backrund har varit att han ska bli en racing kille. Cevin och hans pappa har byggt två racing billar och de båda går i 750 km/h. de har byggt båda på tre årstid. Cevin gillar racing billar men även andra billar också. han hade en backrund dar han ville skapa egna racing billar och cevin fick sin dröm att skapa sina racing billar och han fick vara ute varje dag för att kunna göra feta racing billar. det cevin inte gillar är att mamma och pappa dricker lite för mycket öl.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har kört där ett tag och tycker det är en riktigt bra server med sköna människor man rp:ar med. Sen tycker jag att jag har bra erfarenheter utav rp, och just av det känner jag att jag är redo att bli medlem. Och För att Unive är den ända servern jag spelar på och det skulle vara roligare och ha mer möjligheter att göra på servern. Jag vill även kunna hjälpa folk som behöver hjälp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker den här servern är rolig rpa är jätte bra och rolig scenariona är bra och jag vill gärna göra rp bättre det skulle vart stort för mig jag vill få tillgång till alla andra jobb jag tycker även det är den bästa svenska genom det komma upp i en högre rang.

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsa mig om de har servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill träffa mycket nytt folk och känna en bra känsla när jag startar Fivem för att jag vet att jag kommer ha en rolig tid på Unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är som sagt att vara omtyckt och leva ett bra liv med ett bra jobb där jag kan kommunicera med folk och hjälpa dem på alla sätt jag kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka