Accepterad Ceder | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ceder

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199055608446/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Ceder#3001

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenta Svensson är född 1971 och har varit med om många saker i sitt liv. Han är uppväxt i en liten by som heter Delsbo, hans mor och far fanns inte där under stora delar av Kentas uppväxt vilket resulterade i kriminalitet. Han var en väldigt gullig pojk som liten och ville folks bästa. Men i högstadiet fick Kenta det jobbigare med olika ämnen och då blev Kenta snabb att utforska sina egenskaper inom motorcyklar och andra sorters gäng. han var bland annat boss och vice boss i Norra ligan i staden Multistaden som byttes namn till Unive. även President i Satans soldiers norrland och i sweden chapter på sistonde. Han flyttade bort från Unive staden för att utforska mer med sina vänner och sina bröder. Han har gett upp där nu, han tycker att det räcker med att flytta runt, bosätta sig på olika ställen med sin familj som består av 1 dotter och 1 son vid namn Julia och Jonathan. Han vill avsluta sin tid i Unive staden och komma tillbaka till hans rätta jag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli det för jag bidrog med mycket rp sist jag var här och spelade, nu när jag är tillbaka vill jag bidra med lika mycket, bra rp och även mycket social rp. Jag har inget mål denna gång att vara just här på unive. Det ända jag vet är att jag inte kommer lalla runt eller bryta mot olika sorters regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att komma tillbaka där man var förr, med denna rpn som var här med riktigt mycket folk. Det var hemsk kul att spela här när jag gjorde det sist, och ser ut som att det är fortfarande lika roligt att rpa på unive som det var på multistaden när det väll hette så.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den innan väldigt mycket, det var där min rp väg startade. Och vill tillbaka dit igen. har väldigt många kompisar som är här igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rpn har väll utvecklats väldigt mycket sedan jag började xD, jag vill bidra med bra och social rp nu när jag väl kan det. Alla regler sitter som en smäck och det är som man är färdig utbildad för att rpa igen. Har haft mitt lilla "break" nu och vill komma tillbaka med min rp och ha roligt och skapa rolig rp för andra som spelar. GLÄDJE :D

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag sagt innan vill jag visa att jag kan rp på en hög nivå. jag har väll inget mål denna gång, vill enbart ha en rolig tid nu när jag ska rpa och göra det roligt för andra spelare och även kan man utveckla andras rp igenom med min rp och mina vänners rp när vi ska börja rpa här igen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag har varit det förut men inte nu längre när jag ska ansöka om medlems skap här på Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp det fattar ja.

Vidare, Lycka till!
Tråd låst och flyttad till Medlemmskap Ansökningar - Arkiv

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig, Välkommen!

Tråd låst och flyttad till Medlemmskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka