- Meddelanden
- 171
- Reaction score
- 6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi chef
Vad heter du IRL? Vincent
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 120 timmar sammanlagt
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill för jag vill köra bil och jag hjälper folk i nöden som behöver skjuts någonstans. Jag har också märkt att det inte är jätte många som jobbar där och det finns inte heller någon chef liksom, jag skulle gärna vilja vara inne och köra taxi och ta taxi jobb liksom.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte många men har åkt taxi många gånger och kört väldigt mycket bil.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter kenta svensson han är född 1993 och är lojal och omtänksam, han pratar med alla om han vill och är trevlig mot dom som är trevlig tillbaka. Han är ärlig och vill hjälpa andra, oftast tänker han på andra innan sig själv.
Hur ofta kommer du vara inne? minst 4 timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaa!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? JA
Vad heter du IRL? Vincent
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 120 timmar sammanlagt
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill för jag vill köra bil och jag hjälper folk i nöden som behöver skjuts någonstans. Jag har också märkt att det inte är jätte många som jobbar där och det finns inte heller någon chef liksom, jag skulle gärna vilja vara inne och köra taxi och ta taxi jobb liksom.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte många men har åkt taxi många gånger och kört väldigt mycket bil.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter kenta svensson han är född 1993 och är lojal och omtänksam, han pratar med alla om han vill och är trevlig mot dom som är trevlig tillbaka. Han är ärlig och vill hjälpa andra, oftast tänker han på andra innan sig själv.
Hur ofta kommer du vara inne? minst 4 timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaa!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? JA