Nekad Ceder | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceder

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? Ceder1337#6732

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2005

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Det som får mig att ansöka som whitelist ansvarig är just för att hjälpa till på multistaden, jag tycker att det är viktigt att denna server ska drivas med bra rpare och spelare när man spelar på denna, alla ska kunna reglerna och att det inte ska behöva bli så mycket jobb för er staffs så ni också får tid att rpa istället för ta support ärenden hela tiden för att folk inte riktigt kan reglerna till 110%. Jag har varit whitelist ansvarig förut och hjälpte till mycket tycker jag, jag var inne på forumet varje timme. Det var de ända jag gjorde och rpa. Jag vill alltså underlätta staffs arbete genom att ta WL och lär andra reglerna noggrant. När Philip gjorde en "Wipe" på dom Whitelist ansvariga så var jag inte hemma och kunde inte ta den intervjun den kvällen och därför så kunde jag inte forsätta bli en ansvarig :(

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Jo somsagt,, jag har varit det förut och vet hur det fungerar och hur intervjuerna ska tas med regler osv, jag har sett både förra gången innan jag blev WL-A och nu att det ligger några ansökningar och väntar o väntar på svar. Som nu såg jag en som skrevs kl 13 idag men inte var besvarat än kl 17, jag brukade alltid ta och kolla så fort jag hade tid, jag var liksom inne varje timme och kolla, satt uppe till kl 01:00 och tog intervjuer på vardagarna och även på skoltid så kollade jag forumet på om några väntade. Sen tycker jag att det inte ska vara någon slapp intervju, jag vill gärna vara hård på dom och verkligen fråga dom om alla reglerna så det verkligen sitter i deras huvud.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag vill alltid bemöta andra människor med respekt, det är väldigt viktigt, om någon är dryg eller uppkäftig mot mig brukar jag oftast bara skita i det och försöka ha respekt och prata i lugn ton även fast dom håller på liksom, jag orkar inte bry mig att någon människa ska hålla på och dryga liksom för det är inte okej för mig, man ska alltid bemöta människor med respekt och ha det även fast någon gjort något fel liksom. Alla är värd lika mycket i mina ögon!

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Multistaden? Jag tror att dom som tar intervjuerna med mig kommer lära sig reglerna till 100%, det är det jag vill få fram som ansvarig för whitelist rollerna att alla ska kunna reglerna till alla delar, både små och stora detaljer ska man kunna för då blir det en väldigt bra rp på servern, har märkt nu att det är bättre rp i mina ögon på senaste, blir väldigt stolt över det att domhär ansvariga för dom som blir whitelist är noggranna, det gillar jag och även så är jag! Dom som jag kommer ta somsagt kommer kunna sina regler, det är det jag vill få fram med mitt budskap som Ansvarig, dom jag tog förut när jag var Ansvarig, var jag artig och hade respekt för dom, men jag tog även intervjun på allvar för jag ville verkligen att dom ska kunna reglerna och dom fick in det, har mött några av dom ingame och dom hälsar vänligt på mig haha, dom är bra rpare tycker jag och verkligen kan reglerna osv.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Jag vill att dom ska kunna alla regler, och att ni som högre uppsatta ska ställa stora krav på reglerna över dom som är whitelistade, dom ska inte hålla på och lalla runt i servern, utan dom ska verkligen förstå att detta är en 100& allvarig server där man ska rpa med en hög nivå och en allvarig nivå. Även att dom inte ska ljuga i sina WL ansökningar och att dom inte ska kunna läsa av reglerna på forumet när dom tar interjvu, utan reglerna ska sitta i deras hjärna till 100%!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag kommer alltid att ha tid att kolla ansökningarna här på forumet, kommer vara inne och kika till här ungefär hela tiden. Som förr, mitt ansvar ska ta på fullaste allvar då jag verkligen vill bli detta igen, jag vet hur det fungerar och jag kommer somsagt alltid ha koll här för att få mer o mer allvarliga rpare in på servern, det är alltid kul med nya grabbar eller tjejer som verkligen kan rpa och få stop på alla lallare!

Hur ser din aktivitetet ut? på Mina veckodagar kommer jag alltid hålla koll på forumet då jag är hemma från skolan just nu, men på skolan kommer jag även kolla forumet hela tiden som jag gjorde förr och godkände eller nekade på skoltid jag tycker det är viktigt, Jag börjar alltid 08:10 och slutar mellan 14:20-15:30 Just nu har jag lov så om jag blir ansvarig nu kommer jag börja på direkten :), helger brukar vara upp och ner, ibland kan jag vara ledig och ha tid med ansökningarna och ibland inte, men det brukar gå upp och ner, jag kan bli mer o mer aktiv på helgerna om det behövs, gör allt för serverns och staffsens bästa helt enkelt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej, jag spelar på multi enbart

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hmm, att jag hoppas verkligen på att bli ansvarig igen då jag kämpade på senast jag var det och gjorde mitt bästa, vart lite sur när jag märkte att det var en wipe som Philip gjorde haha, jag kämpade på med mitt bästa så fort jag hade tid på att ta in nya och bra rpare på servern som jag sagt längre upp helt enkelt, sen har jag nog allt sagt.

+rep han var kung på att vara Whitelist Ansvarig och tog hans ansvar.

och btw cr0zz du behöver inte vara så jävla sur får att du blev kickad från gänget blir bara så dålig stämning...

Stort +rep Skötte jobbet som Wl-ansvarig sjukt bra tidigare. Förtjänar att bli wl-ansvarig igen.

+rep petra svensson gjorde de sjukt bra som wl ansvarig innan dom wipa ch tkr han borde lätt få bli de igen

+rep Skötte jobbet som Wl-ansvarig sjukt bra tidigare. Förtjänar att bli wl-ansvarig igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka