Accepterad Cece1_1 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cece1_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
134
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199105225558/

Ditt Hex-ID: steam:1100001443eb356

Vad är din discord tagg? cece1_1

Vem var det som bannade dig? Hyz0, men tror Toris ska ta ärendet

Bild på banmeddelande: 127377-b4696996a4d0efaf9b8bb3828da7d02c.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig på grund av mitt beteende under scenariot. Jag var irriterad och sur över situationen och lät mina känslor ta över. Det gjorde att jag inte följde RP på rätt sätt, bland annat genom att imitera den andra spelaren på ett elakt sätt och genom att använda /m under pågående scenario. Hyzo upplevde troligen att jag förstörde scenariot och inte tog rpn seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte mot gs rondellen på en cykel. Då kom några personer från rondellen fram till oss. De började rikta vapen mot oss och kidnappa oss. Enligt mig var grunden till kidnappningen väldigt orimlig, vilket gjorde mig frustrerad redan där. Vi blev kidnappade och jag blev förd till deras hus. Under hela scenariot var jag väldigt irriterad/tilt eftersom jag ansåg att de inte borde ha kidnappat oss från början. När jag var inne i huset bad personen som höll i mig att jag skulle ta upp händerna så att han kunde kolla igenom mig. Jag tog först ner händerna eftersom jag trodde att när han väl var inne i inventoryt så kunde jag släppa dem. Han bad mig då igen att ta upp händerna. Vid det här laget var jag väldigt sur och började imitera honom på ett elakt sätt. Jag sa även saker som inte var okej, bland annat att han skulle bli skickad. Efter det använde jag /m för att skriva till honom, vilket jag inser nu var fel eftersom scenariot fortfarande pågick. Samtidigt som detta hände bad han mig igen att ta upp händerna. Då valde Hyz0 att banna mig mitt i scenariot eftersom han ansåg att det inte var värt att fortsätta scenariot på grund av mitt beteende.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan erkänna att jag gjorde fel i hur jag gjorde under secenariots gång . Även om jag fortfarande tycker att grunden till kidnappningen var konstig, så ger det mig inte rätt att bryta reglerna eller vara respektlös. Jag borde ha fortsatt rpa korrekt och tagit upp problemet efteråt istället. Därför förstår jag varför hyzo gjorde det som han gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad totalt 4 gånger tidigare, och detta var min femte ban. Detta var min andra ban på ungefär ett halvår. Jag är i nuläget en grön spelare.

Mina tidigare bans har bland annat varit för pg och provocering. Av dessa bans har jag lärt mig att jag måste tänka mer på hur jag agerar under vissa stunder men det var ett väldigt långt tag sen och jag har lärt mig av dessa banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fortsätta scenariot lugnt och haft händerna uppe som jag blev tillsagd och inte sagt något respektlöst. Jag borde inte ha /m at under scenariot och istället väntat tills allt var över.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att oavsett hur fel jag tycker ett scenario är så måste jag alltid följa reglerna och hålla mig lugn. Att låta känslor styra förstör både rpn och upplevelsen för andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka