Inaktuell Ceaze | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ceaze

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: Ceaze#9540

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Det främsta anledningen till varför jag vill bli staff är för att verkligen hjälpa Unive i all makt jag kan och göra så att servern blir bättre och bättre för varje dag som går. Det jag kommer göra tilll skillnad från andra är att vara väldigt aktiv från morgonen till midnatt och kämpa hårt i support eller ingame att noclipa runt för att se folks rp osv. Grejen med mig är att jag är inte rädd att ta stora kliv/bans på folk om någon gjort ett stort regelbrott då ska han VERKLIGEN ta konsekvenserna till det och inte gnälla på bannen. Jag kan börja berätta om mig som person nu, jag är en kille som har stora framtidsmål till denna server och jag har en bra ton och bemötning mot alla jag möter, även om personen i support är arg och har en dålig ton kommer jag sköta det utmärkt och positivt vilket gör personen i support ärendet nöjd. Jag kommer alltid vara väldigt snabb i reports vilket är en stor och viktig sak som helpers måste ta tag i, jag är en av personerna som märker detta problem darför vill jag också hjälpa till med det, jag har ingen problem med att göra staff arbete dygnet runt då jag strävar för serverns bästa.

Jag ska verkligen se till att folk inte behöver vänta i support väntrummen för länge, jag kommer också göra allt jag kan för att få stopp på lallare som förstör servern på allt och olika sätt, jag kommer heller inte tolerera rasism eller hets OOC, jag kommer också ha min PM öppen för nya folk i servern och jag kommer bemöta de nya med en bra ton och med öppna armar då de får en tanke att unive är bra ställe och de kanske tipsar sina vänner om servern. Det är (väldigt) viktigt att bemöta folk med en trevlig ton så att de inte får en dålig syn på dig då kanske de drar alla staffs över kanten i unive. Jag hoppas att jag blir staff och det är inte så enkelt, jag kommer behöva visa vad jag går för, det är m+åånga som inte tar unives rp seriöst och gör rpn dålig och darför finns jag här för att hjälpa till och rensa sådanna personer. Hoppas Philip ger mig en chans som helper för att jag kommer bevisa vad jag går för och verkligen kriga flera timmar om dagen för unive.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 10:00 till 04:00 varje dag och jag kommer göra staff arbete i all denna tid.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i cirka 5 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfaranheter som staff men många av mina vänner är staffs och jag ser hur dom arbetar då jag ibland varit med dom i support och sätt hur dem hanterar support ärenden osv, jag vet att jag är VÄLDIGT kompetent till detta arbete då jag gör allt i min makt att supporta 320 och Unive då jag ser stor framtid i denna server och jag vill delta och hjälpa till genom att vara staff.

/who id (Man kollar ifall personen är ickemedlem, Medlem, Medlem + Kriminell)
/sc (Man skriver i Staff chatten som bara staffs kan se)
/noclip (Det är att man är onsynlig och speccar runt i luften)
/sqlban (id) (hex) (anledning) (Man bannar en person i en eller flera dagar)
/sqlunban (hex) (man unbannar någon)
/sqlbanhistory (man ser alla som nyligen blivit bannade)
/svban id anledning (en sv kan bara banna i en timme)
/setjob id (Du ger en spelare ett jobb och vilken rang personen ska va)
/tpm (Man lägger sätter en GPS på kartan sen så använder man /tpm och teleportas dit man har lagt sin GPS)
/revive id (Man revivear personen)
/dv (Du tar bort bilar som är övergivna)
/skin id (Ger personen skin så hen kan förbättra sin karaktär )
/togglename (När man speccar så kan man se allas steamnamn)
/spec id (Det är att man vill till exempel specca id ... då så speccar man personen)
/freeze id (Att man fryser en person)
/unfreeze id (Det gör så att ifall man har fryst id ... så gör du /unfreeze ... då kan personen röra sig igen)
/kick id (Man sparkar en person)
/toggleid (Du ser alla spelares id)
/goto (Id) (man väljer specca nåns id)
/togglename (Du ser steamnamn)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag hade kunnat jobba med vad som helst.

Senast ändrad:
+rep Jag har känt denna grabb sjukt länge och hans RP förbättras för varje dag som går. Han är rättvis och tar ingens prati när det kommer till beslut. Han hade varit en bra staff och han hade verkligen kämpat för att få bort lallare på servern och hjälpa serverns utveckling!❤

Tillbaka