Nekad ceasar | Medlem ansökning (M1zzY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ceasar

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ceasar

Vad är ditt discord namn? ceasar#9028

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Nils en riktig busig kille som barn men hade alltid drömt om att få bli en polis och stoppa brottslingar född 2000. i skolan hade han det svårt han hängde med äldre killar som tex höll på med droger och annat. När han kom upp i gymnasiet så insåg han över sin barndom hans mamma var sjuk och hans pappa drack mycket men sen blev han en vanlig kille som gillade bilar han gillar skaffa nya vänner och skulle bygga upp sitt liv han vill skaffa jobb och fru och han vill inte leva med problem med ekonomi eller med kriminalitet han lyckades inte bra med det och han bestämde sig att göra snabba pengar hade många vänner som gick bort och lever ett sorligt liv han har en diagnos adhd så han är väldigt ivrig och kan ibland inte kontrollera sina känslor riktigt

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra så det blir en rolig men hög rp nivå så det inte bli massa lall och man kör för man vill spela rp och inte förstör mot reglerna och sånt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska va kul för båda och att andra laget eller vad man ska säga också kan vinna ett scenario
så man inte bara gör det som är bäst för dig utan man spelar roleplay

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spela det och sen har jag titta på yt och sen dess har jag börjat med et själv tiktok och julkalendern på unive

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka