Accepterad ceasar | Medlem ansökning [lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ceasar

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ceasar Klemark

Vad är ditt discord namn? 10ceasar10

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Han heter kålle colt han är 25 år. Han är en snäll god människa han hade en bror som hette Ceasar men han åkte på semester han har en pappa och mamma. Både pappan och Ceasar hade varit poliser och det är dags att gå efter familjens fotspår. Kålle colt största intresse och dröm är att vara polis. I skolan blev han mobbad av dom ’’coola barnen’’ men han gick ut med bra betyg ändå. Kålle brinner för att skapa så mycket rättvisa som möjligt i samhället. Hans kusin Carl bäcker var grovt kriminell så under den perioden Kålle blev mobbad så var hade han kriminella runt sin miljö vilket drog in Kålle lite. Han var springs till många gäng och var inblandad i knark och konflikter. En tragisk dag så hamnar Carl i kåma och Kålle går igenom ett stort missbruk där han även har försökt ta sitt liv. Han var helt ensam och ingen levde som stod honom nära. En dag skulle Kålle besöka Carl och så var det en annan kille där som visade sig vara Carls vän Magnus Rosengren. Kålle och Magnus börjar ses på fritiden och blir vänner och lever ett liv tsm. På fritiden gillar kålle att meka med bilar han gillar att festa, vara med vänner och supa. Som person är kålle trevlig kille men kan brusa upp ibland om man går han på tårna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat här innan så jag kan mycket är en seriös spelare som följer regler kan regler. Men är bra på rpa så det blir en seriös men ändå rolig rp. Jag är bra på att göra trovärdiga situationer men samtidigt hålla mig till serverns regler. Mitt mål med att spela på unive är att ha kul och ta mig så långt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska se det från båda perspektiven och inte bara tänka på sitt eget bästa man ska inte bara göra det som är bra för en själv i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a det har jag . RDM OOC. RDM är om man slår någon utan någon giltig anledning. OOC är om man pratar med någon utanför karaktären till exempel om man pratar dc med någon samtidigt man rpar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har bra erfarenheter inom rp. Har spelat på dennna server länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka