Accepterad Ceam | Medlem ansökning [Sandberg] /Wille

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ceam

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198377131711/

Vad är ditt namn i verkligheten? Caesar

Vad är ditt discord namn? Ceam#7601

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Vector Olsson och hans tvillingbror Victor Olsson föddes i Albanien 1998 den Fjärde Juli. När Vector och Victor var 4 år flyttade de och deras familj flyttade till en tätort i Sverige med namnet Johannessudd. För 3 månader sen så flyttade Victor och Vector till en annan stad kallad Unive. Både Victor och Vector blev mobbade och rasistiskt behandlade i sina yngre dar när de gick i skolan då de kom från Albanien och hade en annan dialekt och lite av en annan hudfärg. Både Vector och Victor tyckte om polisen när de var små och kollade på ett TV-program om polisen som de älskade när de var små. Nu när Vector och Victor bor självständigt i stadne unive tänker de ansöka om att bli poliser och utforska staden tillsammans!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag rpar seriöst och jag tror denna server kommer funka perfekt för mig! Jag har rpat mycket innan och har nu cirka 430 timmar på FIvem. Som medleme på Unive kommer jag försöka rpa så bra som möjligt och inte lalla och va jobbig som spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server verkar ha bra scripts och seriösa spelare, jag har även kollat på en streamer och min kompis spelar här.

Hur hittade du Unive? Jag har en kompis som spelar här, jag har kollat lite på en streamer och jag ser den flertal gånger på serverlistan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål när jag rpar på Unive kommer jag försöka vara polis och rpa seriöst som polis. Jag vill vara polis för det är ett av dem roligaste yrkena och därför kommer jag rpa seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att rpa som polis med min ingame-bror. (Han fyller faktiskt år samma dag som jag IRL)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Tillbaka