Nekad cchaamp_10n | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cchaamp_10n

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129629662/

Vad är ditt namn i verkligheten? emil setterblad

Vad är ditt discord namn? cchaamp_10n#9864

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Leif Persson och kommer från Stockholm då han precis har flugit in i landet och fått sig ett Jobb på postnord. Leif är född år 2000 då han snart fyller 21 år gammal. Leif är en snäll, smart och intelligent person då han gick ut från skolan med hösta betyg men sedan tröttnade på livet och fick massor med erbjudanden med jobb men han nekade dem alla. Leif har också spelat massor av sport t.ex.. hockey och tennis. då han blev tvingad att sluta på de av hans föräldrar då han behövde satsa på skolan. men när Leif kan vara en snäll person ibland så kan han säga ifrån om det är något han inte gillar och blir då väldigt arg. men när han inte är arg på saker så brukar han vara ute och gå och se till att alla människorna i stan har det fin fint.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli Whitelistad för att jag ska försöka göra servern till en bättre plats med mitt rollspel och jag ska få andra att lära sig av mina kunskaper och sedan att de kan visa de kunskaperna för andra spelare. för att jag ska få andras rollspel att utvecklas genom att jag ska rollspela bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att det är den bästa och största svenska servern!

Hur hittade du Unive? genom en kompis som har rekommenderat den länge men jag har inte orkat spela på den tills nu och den är asbra!

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska kunna bete mig som min karaktär IC och göra servern till en bra plats för alla personer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka