Nekad cc__pp | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cc__pp

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198783974122/

Ditt Hex-ID: steam:11000013118caea

Vad är din discord tagg? c7c__13k

Vem var det som bannade dig? och dc, det var lundgren

Bild på banmeddelande: bevis unive 2.jpgbevis unive.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de för att kanske lundgren kännde han som skickade in bilderna eftersom han valde att inte svar mig så jag kunde visssa bevis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en grabb beefar han börjar skicka bilder på min morsha och min ip jag skickar en bild på hans mamma han tar skärm bild och hoppar support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de eftersom båda skickade grejer och det var inte jag som började och lundgren valde att inte svara mig då jag hade bevis att han hade gjort de samma. jag skrev till han 20 gånger men han valde att inte svara. som ni ser på bilderna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för jag hade ett all day när jag börjdae med unive jag har lärt mig att följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske kunnat inte skickat tillbaka men jag blev sur det är ju ändå förstårligt, men detta är igenkligen en beslut överklagan men ingen vill svara där!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har även snackat med killen som detta hände med och vi båda förlåter varandra så det är löst nu så de borde kunna gå att lösa de här också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka