Nekad CBT_Ludde | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LUDDE

Erfaren Medlem
Meddelanden
12,870
Reaction score
1,427
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199163981847

Ditt Hex-ID: 76561199163981847

Vad är din discord tagg? LUDDE#1650

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla som fick en klacksko på sig utan det var snarare du. Hälsingar Snyggingen från Marja Lisa

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det käns som om Philip bannade mig för att jag supportade Cosmo när han blev bannad. Eftersom att jag inte ens var inne på servern när jag vart bannad och vart även bannad utan anledning från dc servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i Cosmo_bts dc och skrev och snackade sen hände det bara.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var en felaktig ban för att jag för det första inte ens var inne på servern vid det tillfället och hade inte varit det sen 5 dagar tillbaks. Sen fattar jag verkligen inte varför jag vart bannad på både dc servern och FiveM servern

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte viktigt just nu enligt mig vill gärna få svar på detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning eftersom att jag inte har en aning om vad jag gjort förutom att jag supportat Cosmo.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej inte direkt fattar fortfarande 0%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja visst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka