Nekad cben | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cben

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer Bengtsson

Vad är ditt discord namn? sbengt

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 1996

Berätta om din karaktär. Jimmy Andersson är en livfull individ som älskar att festa och dra nytta av varje tillfälle att skapa minnen. På dagarna hittar du honom på verkstaden, där han arbetar passionerat med bilar. Att meka med fordon är inte bara ett jobb för honom, det är också hans hobby och något han brinner för.

När helgen kommer är Jimmy känd för att vara livet på festen, omgiven av skratt och glädje. Han har en förmåga att få folk att slappna av och ha roligt, och hans energi är smittsam. Trots att festandet är en stor del av hans liv, tar han sitt arbete på verkstaden på allvar och sätter stolthet i sitt hantverk.

Jimmy är en social person som trivs med att vara omgiven av vänner och att dela sina intressen med dem. Han kan vara en stöttepelare för sitt sociala krets, alltid redo att bidra till att göra tillvaron roligare. Hans passion för bilar sträcker sig bortom arbetsplatsen och blir en kreativ utlopp som han investerar mycket tid och engagemang i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser fram emot att utforska FiveM för första gången, särskilt eftersom en av mina IRL-vänner rekommenderade servern till mig. Jag är här för att bidra med en seriös rollspelsnivå och ser fram emot att skapa roliga och unika scenarion. Min karaktär kommer definitivt att ha en unik touch som förhoppningsvis kommer att höja RP-nivån på servern. Ser verkligen fram emot detta äventyr

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man alltid bör spela för att alla ska ha roligt och inte bara för ens egen skull. Det är viktigt att alla får lika roliga upplevelser och att man inte spelar bara för att vinna, utan också för att se till att andra också har det roligt på servern och i rollspelen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst igenom er hemsida och reglerna till exempstår jag att RDM innebär att man inte får del föröda eller attackera någon utan en rimlig anledning eller ett scenario som motiverar det, där man förväntas agera rädd när situationen kräver det. det är tydligt att livet på servern värderas på samma sätt som det skulle vara i verkliga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är helt ny till fivem

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Nekad, har inte tagit en intervju på 48 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka