Nekad CB_Svennen | Medlem ansökning | [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cab4a

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Cab4a#8285

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Lantz. Johan är 43 år gammal och är född 1980-03-26. Johan föddes i Sverige när han var 4 år gammal. Innan det hade han och sin mamma och pappa bott i Tyskland. När Johan kom till Sverige med sina föräldrar så var alla tre med i en bil crash. Det var en kille utan körkort och som hade druckit och körde rakt in på deras sida av bilen. Johan satt bak och föräldrarna satt där fram. Bilen träffade bara där fram och han mamma dog på direkten och Johans pappa dig senare fån skador. Johan trodde han var traumatiserad för evigt. Tills han flyttade till Unive staden. Där förändrades allt han fick ett jobb och ett hus. Det var ett väldigt fattigt och litet hus men Johan var tacksam. Senare så fick han pengar nog till att köpa en begangnad bil. Tillslut var inte Johan traumatiserad för evigt för! Johan har ett väldigt stort intresse i bilar. När Johan bodde i Tyskland så var han favorit märke BMW, Mercedes och Audi för de kom från Tyskland. Han jobbade som mekaniker innan och då lärde han sig mycket om bilar, speciellt om motorer. Han gick på många olika bil träffar och filmade varenda bil. Det var allt om Johan Lantz!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra RP nivå och kan göra servern bättre. Jag är väldigt mogen och kan se fram emot denna servern. Och jag har lärt mig av mina gamla misstag och jag har för bättrat mig själv nu! Och jag kommer själv klart följa alla regler om RP!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är till exempel ifall två stycken skjuter mot varandra med vapen så kan inte ena bara c-logga för att den personen nästan håller på att dö och kommer förlora alla sina saker som den har på sig. Det är ett exempel på att man måste köra RP för varandra. Man måste tänka på andra och inte bara köra för sig själv.

Hur hittade du Unive? jag har spelat unive innan men blev av med min medlems roll.

Nekad. Du gav fel exempel på frågan om att spela för motpartens vinst. Du är välkommen att ansöka igen om 12h!

Din medlemskap ansökan har nekats tråd låst. Flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka