Nekad cazzrazz | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cazzrazz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cazzandra

Vad är ditt discord namn? cazzrazz

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sanna Lewis, 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig och omtänkssam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en lugn och snäll person som nyligen flyttat till staden för att börja om på nytt. Jag vill skaffa ett jobb, lära känna nya människor och bygga upp ett bra liv för sig själv. I framtiden hoppas jag kunna utvecklas inom sitt yrke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP och försöker alltid göra scenarion roliga för alla som är inblandade. Jag gillar att skapa nya kontakter, spela realistiskt och följa reglerna så att alla får en bra upplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ibland blir RP:n mycket bättre om man låter den andra personen lyckas eller om man accepterar att ens egen karaktär förlorar. Det viktigaste är att scenariot blir roligt och realistiskt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte vad jag kan minnas, jag försöker alltid läsa och följa reglerna så bra jag kan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte använda information från Discord eller streams i RP om ens karaktär inte vet det. Man får heller inte döda eller skada någon utan en bra RP anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn person som gillar seriös RP, följer reglerna och vill bidra till en bra spelupplevelse för alla.

Kan du vara vänlig och utveckla samtliga punkter:

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Senast ändrad:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer från en vanlig arbetarfamilj och är uppvuxen i en mindre stad. Familjen har alltid stått varandra nära varit respektfull och hjälpsam mot andra. Efter att ha bott där större delen av sitt liv kände jag att det var dags att prova något nytt. Därför flyttade jag till staden för att hitta fler möjligheter, skaffa ett jobb och bygga upp sitt eget liv. Jag hoppas kunna skapa nya kontakter, få en stabil vardag och bli en uppskattad person i staden.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka