Accepterad cavezza | Medlem ansökning [GormStorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cavezza

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? .cavezza.

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2008

Berätta om din karaktär. hej min karaktär då heter ahmed sahir och han väkte upp i en farlig plats i malmö han var bara 4 år då hans pappa dog och de var väldigt svårt för ahmed när han pappa dog de tog mycket av ahmed och han hade då en bror som hette emilio sahir vi gick då på samma skola och dagis när ahmed börja dagis så vart han mobbad och slagen och ahmed blev mycket ledsen av de han kom nästan varje dag hem och börja gråta framför sin mamma och sen när ahmed börja skolan börja han försöka strönda i vad alla andra sa och gjorde då ahmed börja bli äldre och sen börja ahmed ta åt sig när barnen börja prata om hans döda pappa och ahmed ville ta hämd och ahmed börja då göra jobb för gäng och sälja droger och sånt när han börja 8 då han börja slå tillbaka och slå sönder folk som har mobbat han då han ahmed mamma blev jätte ledsen av de hon härde ahmed gjorde och allt skit som han gör och ahmed börja 9 så fick han sitt första vapen och då tog ahmed den grabben som hade mobbat han mest och kinappa han och ahmed då börja fråga massa frågor och sånt om killen som hade mobbat ahmed då killen svarar jag vet inte vrf jag gjorde det snälla förlåt och de sen döda ahmed honom och sen hittade poliserna och alla kroppen då ahmed åkte in i barn hem och när han blev 18 fick han fängelse för droger och mord då ahmed kom ut ur fängelset träffa han sin bror emilio igen och då dom börja hända och så sen gick emilio med i ett gäng då som ahmed inte gilla då dom börja bråka lite sen blev dom vänner igen efter de gick ahmed med i ett annat gäng som emilio sen joina och sen börja dom skotta massa tog droger och allt dom kunde gö sen dödade ahmed 5 personer i ett gäng på en storming då ahmed åkte in i fängelse igen då ahmed kom ut efter några år då ahmed är 26 år och hårt krimminel och han söker ny efter nytt gäng att gå med i som skydd och kunna chilla med och de är min karaktär ahmed.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till mycket hög rp nivå som sagt jag har råat i nästan 2 år snart jaG börja med 100k or die sen då jag hitta unive via yt sen då börja jag kolla in server och börja spela lite på den sen typ efter 2 veckor valde jag att bli medlem på unive då jag kommer vara snäll mot massa och sånt men a jag kommer bidra med hög rpp iallfall och jag kommer vilja höja min egen rp unive rp nivå med andra rpar ochså så jag kan bli bättre på att rpa själv de är vad jag kommer bidra med och rolig rp kommer jag bidra med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag skulle då kinappa någon då så hade jag inte bara dödat han direkt och sakt busunge och massa saker till han jag hade så gjort de va och snyggt och låtit han snacka och låta han kunna prata sig ut ur scenariot och så han ochså kan tycka att de blir rolig scenario för båda parterna då

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm vilket betyder att man använder sin bil som ett vapen kör över folk försöker döda dom. rdm random death match betyder att jag går upp till en person och bara dödar han utan något bakomliggande scenario.fear rp man rpar ej efter sitt liv powergaming rpar ej på skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har vart på unive sen 2021 och har rp länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? a

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka