Accepterad cavezza | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cavezza

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245406217/

Ditt Hex-ID: 11000014c99b009

Vad är din discord tagg? cavezza#3644

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? de står du har blivit bannad bete dig i 7 dagar nåt sånt står de exakt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror faktiskt de hade kunnat va för jag åkte runt på en hoj sen åkte jag till banken då min kompis blir nerslagen och jag börjar bråka med dom för dom slog ner han då jag blir arg och är dryg så vi båkar där en stund och säger samma skit vrf du slog han och de sen då åker dom jag åker efter dom och så jaga jag dom i 14 minuter då sen stannar odm vid lsa då jag ochså stannar då jag sklog ner 1 av dom och så bråkar vi sen kör en av dom på mig så jag ramlar ner jag springer upp igen efter jag rpa på skador och slår han igen och sen va poliserna där och och tog mig för misshandel som är rätt sen sitter jag och bråkar med dom för att dom ska ta bort mina handfängsel och sånt så när vi har snackatr och han tar bort dom så slog jag han 1 gång till som jag ej skulle ha gjort för han släppte och sen springer jag iväg för att inte bli tagen då limpis bannar mig tycker detta är helt rätt men skulle vilja få 1 till chans att vissa att jaga kan bättre ohc jag kom ochså på nu efter att jag tycker de är copbait att liksom slå polisen för att få som efter sig de är jätte dåligt beteende och vill verkligen få 1 till chans jag fattar inte vrf jag gjorde detta tycker de är skit mycket copbait och jag ångrara de jag gjorde om jag skulle kunna gå tillbaka i värden så hade jag aldrig gjort det de va ett dumpt beslut och jag ångrar de verkligen och jag vill vissa att jag kan bättre som sagt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va då vid banken och såg att några slog mig vän då jag gick ut till min hoj och undra vad dom gjorde och de hade dom knockat han då jag blir arg och börja bråka med dom för vi va med samma gäng min vän och jag då sen åker dom iväg jag åker efter på hojen och jagar dom för att fråga dom vrf dom gjorde de så vi åker runt stan typ och jag jagar dom och dom bara åker runt och runt sen stannar dom vid lsa jag hoppa av och vörja slå han då då den grabben ställde sig upp igen och sligg min sen kör han kompis på mig så jag roller lite så jag rpa på skador sen går upp till dom igen då polisen är där jag väljer att slå han igen som jag tänkte på nu ör sunt förnuft framför polisen och jag vart då tagen såklart och sen slog jag polisen en gång för att springa men lyckades ej som ochså va fel jag satt och bråka med polisen för att bli släppt men han släpper mig ej sen släpper då denna snälla polis mig jag vet ej vrf jag gjorde detta men ja jag slog han och de tycker jga är skit mycket copbait för jag gjorde ju detta för jag ville ha polisen efter mig och de är skit fel skulel aldrig ha gjort detta men nu hände de jag skulle uppskattas att få en till chans men man får ju se vad som händer för jag vart arg då jag springer iväg och blir bannad av limpis de men jag tycker ochså att jag gjorde mycket fel med att copbaita asså

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de va en felaktig ban för jag gjorde fel men jag tycker ochså för jag va ju på banken då och några tänker då slå ner min kompis ler dom slog ner min kompis då jag börja prata med dom vrf dom gjorde d och ånt sen gör dom iväg då jag följer efter dom och jagar dom i typ 11 minuter vet inte exakt men ja jag jagar dom sen kommer vi till lsa drogen då han hoppar ur och är dryg och säger han ska skjuta mig men han ej då hade vapen och jag slor ner han då och då blir jag påkörd och ramla ner då jag rpar och sen springer upp igen för att snacka med dom fast när jag komm upp va polisen där och jag slog ju han igen då som jag tycker är skit fel att slå någon framför polisen jag hade aldrig gjort de irl de de kag tycker jag borde få 1 andra chans på men ochå när polisen tar mig och så bråkar VI OCH Massa skit då jag är dryg mot polisen och sen släpper han mig då då jag slår polisen jag tycker de är skit suntförnuft och jag skulle aldrig göra de veyt inte vad som kom i mig för att göra de men något hände sen springer jag och då blir jag bannad av limpis i 7 dagar som är helt rätt skulle vilja vissa att jag kan gö rätt att få 1 chans till därför jag skriva detta mne nu efter jag har varit bannad i typ 1 dag så tänkte jag mycket på vad de va jag gjorde fel för jag bvill ju förbättra mig och jag kom på nu att jag slår polisen för att han ska jaga mig de är ju skit copbait fattar ej vrf jag gjorde detta elr ej tänkte på denna men tror att jag verkligen har lärt mig av att varit bannad i 1 dag de fick mig att tänka vad jag verkligen hade gjort fel och vad jag inte ska gö jag skulle bara ha gått där ifrån och inget mer med det för polisen släppte mig och allt vet ej vrf jag ens slog han de va dåligt och jag fattar ej men jag fattar verkligen vrf jag vart bannad och vrf bannad va för och jag uppskattar att jag fick denna ban faktiskt för jag lärde mig vad som äre rätt och fel i detta scenarion men jag ska förändra detta och därför jag vill ha 1 till chans för att vissa vad jag har lärt mig av denna ban av limpis

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kanske kommer ihåg en liten grej jag har blivit bannad för för långe sen jag tror faktiskt det kan va för jag blev jagadd av någon som vette fasen vad han gjorde iallfall då så jagadde han oss rätt så länge sen stannar vi och säger vad fan vill du då han kör in i oss i 300 då våran bil går sönder och jag rpar då att jag har svimmat sen a ligger vi bara där en stund då sen går vi till h an då han är skit dryg sen så drar han fram kniv då jag duckar slaget och springer och drar upp vapen och riktar på han ddå han baraq springer och hadde ingen ljuddämpare så kunde ej sjukta han så jag springer efter han med dmin vän sen kommer vi in i en till gränd och då jag och min vän riktar på han då han inte bryr sig och springer runt och ringer någon sen hoppar han in i någon random bil och kör iväg sen åker tillbaka och sen åker iväg och tillbaka så håller han på en stund sen då kommer hans vänner som vi hade kinappat och dödat dom kommer då i en skottsäker bil då jag börjar undra sen så springerjag iväg ddå sen ser jag min vän då blir kinappad mitt i vägen vid folk och massa hus och då dom riktar i en skottsäker bil så kunde ej hjälpa han då sen dom åker iväg ddå sen jag tar spawnmenu och skulle ta en bil och hämta hjälp som jag fattar nu är skit fel och då jag råkar köra in i en väg såg knappt ddet för jag kolla på min mobil då jag rpa lite bara och som jag ochså fattar va pwr gaming ja och det va därför jag vart bannad tror jag iallfall de va typ vad som hände vart bannad för spawnmenu abuse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tror nog elr jag tycker faktiskt att jag hade kunnat göra annorlunda om jag hade tänkt mera och försöka tänka vrf jag skö gö detta istället för att bara göra det jag gjorde en väldigt dum sak som jag faktiskt skäms för för jag har då rpat på servern i 1 år och alltid tyckt att det är jobbit när folk gör så asså när folk slår en när man är polis och griper dom och massa skit och att jag gjorde detta skäms jag för och vill verkligen få 1 chans till och de skulle uppskattas och jag hade kunnat gö at jag aj hade börjat slå grabben framför polisen som jag ochså tycker är fel för jag hade ju aldrig gjort de irl så därför tycker jag att jag gör de fel men min karaktär är ju kriminell fast han hade ej slagit någon polis de va ett fel som jag gjorde som jag kommer stå för men skulle verkligen uppskattas om jag får 1 chans och jag kom faktiskt på efter nu jag har haft bannen i 1 dag typ så kom jag på asså jag tänkte skit mycket om vad jag ahde gjort fel då sen tänkte jag etfer mm de blir ju jätte mycket copbait att liksom slå poliserna och hålla på att jga slår polisen och sen springer iväg de är ju skit mycket copbait och jag ångrar de och jag uppskattar och jag fick chansen att tänka på vad jag verkligen gjorde att han banna mig för skärp dig de fick mig verkligen att tänka vad jag hade gjort fel och de är vrf jag är glad men jag skulle vilja ha 1 till chans efter jag har lärt mig felet jag har gjort och kommer aldrig hända igen och jag uppskattar att få chansen att tänka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har faktiskt lärt mig mycekt för när jag gjorde min första ban överklagan för 1 dag sen typ så tänkte jag inte vad jag ahde gjort liksom och de men nu fattade att de va copbait och jag gjorde mycket fel och jag villa kunna föräbttra mig med att rpa med polisen mer och lära mig mer och uppskattar att jag ha fått lärt mig detta om denna ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka