Nekad cavezza | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cavezza

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245406217/

Ditt Hex-ID: 11000014c99b009

Vad är din discord tagg? cavezza#3644

Vem var det som bannade dig? frankish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde att banna mig för elr faktiskt tror jag dom gjorde de för jag var en mycket dålig rpa för länge sen jag var en problem spelare jag skotta mycket jag gjorde mycket fel och jag står för de men är en helt nu person nu och vill vissa de och jag kan rpa mycket bättre än vad jag gjort va ba ett gäng jag va med som hete södra som fick mig skjuta väldigt mycket, bossen valde stänga ner så jag å nåra från de gänget köpte upp ett nytt gäng efter när vi får in vårat script så åker vi till sjukan och ska hämta en vän när vi är där så kommer det upp ett annat gäng och börjar säga till oss "aa vad händer med södra horungar" vi åkte sedan där ifrån och då pitta de oss vi rpade på alla skador fast sedan valde de att komma mot oss utan att ha vapen uppe de kommer fram till oss och säger " Skiter i vad erat nya busunge gäng heter vi ska FORTSÄTTA KRIGA" vi sa inget och åkte vidare. Efter några timmar så kommer de till oss igen och börjar skjuta våran däck vi komemr ut och skjuter ner oss och så blir jag anklagad för softaim, jag har sagt till personerna att de han upp till 100% söka igenom hela min dator och göra en pc chek men de väljer att inte lyssna, nu några dagar senare så skjuter vi mot dom igen och jag får ner några så kommer det till min pm igen och skriver att jag har softaim då säger jag ifall jag har det varför gör de ej en pc chek men personen vägrar att svara ja som sakt han vägra att svara och det har bara blivit kaos efter några gäng rpa på att vi va södra önska att allt detta kaos inte hända och att vi hade kunnat göra de mer socilare och göra de roligare för båda parterna tycker faktiskt de är tråkigt att de skottar så mycket för så fort jag försökte ens åka ut och ströga blir man pittad av en import och så blir de skott lossning de är ba så tråkigt men inge tman kan göra åt saken hoppas ni förstår min sida ochså och at tjag kanske kan få 1 andra chans på unive för gillar verkligen denna servern och unive är den 1 servern jag har kört på när jag har rpat i cirka 3 år och tycker ba de är synd att jag blir bannad nu för problem spelare när jag har slutat att vara de och lärt mig av mina misstag och hoppas ni ochså kan förstå de och ge emig en andra chans för detta jag har gjort ångrar jag väldigt mycket och om jag hade kunnat ändra på de hade jag gjort de för länge sedan hoppas ni förstår fortsätt ha en trevlig dag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja inga problem ja som sakt de som hände innan jag vart bannad va att jag köpte upp gäng och så skulle de komma in dagen efter sen blire bråk med dp lite den kvällen och de blir kaos skott lossning och sånt ja som sakt de vart ba kaos sen nästa dag så vaknar jag gör de jag brukar gö på morgonen sen så går jag in på min datorn och går in på five m och så har vi vårt gäng och skit sen så skulle vi åka och snacka med old riders för vi skulle snacka om att ta över meth sen när vi åker ditt så börjar vi snacka de blir lite bråk sen så vart de väldigt mycket hetsiga kommentarer om att pissa på väst höger och vänster sen så blir jag skjuten av old riders så jag blir lämnad på sjukhus medans min boss fortsätter prata med dom vi komme rtillbaks vi lägger en drivebye typ asså vi alal hopa ur med ask skotta ner dom en drog direkt tyckte de va ett dåligt scenario om du frågar mig själv vi hade kunnat gö de så mycket bättre än vad de blev så sen åker vi iväg och vi åker hem vi har ett litet möte sen så vart vi skottade av old riders och massa sen kommer lost och snackar vi låser in dom sen så riktar vi de blir skott losning vi dödar alla förutom 3 för dom fear rpa så vi förhandla me dom snacka me dom länge och bara gjorde ett scenario sen kom vi fram till att dom skulle få gå då sen så skulle vi åka och snacka me old riders igen och bara lösa allt som har hänt sen så stog vi och snacka så har dom lost angels där och massa skit sen börjar en av dom skjuta då så de blir skott lossning jag var lite längre bort och hålde koll sen börja dom skotta mot mig jag skotta tillbaks så de blir kaos igen jag drar snabbt vet inte vad som hände sen sen hade jag tanke på att lämna gänget för jag vill inte skotta så mycket vill få mycjket bättre rp än vad jag har därför jag tänkte lämna gänget och för jag kände verkligen inte att detta gänget va min typ av gäng ville inte hålla på med en sån slakts rp och jag vill bara lära mig själv och bli bättre själv att rpa och jag tänkte lämna gänget då som sakt men då går bossen offline samt vice då de blir kaos vi blir skottade och allt är bara kaos och vet inte ens hur det hände sen efter den natten fick jag indragna alla roller för problem spelare när jag vakna då menar tycker ba de är lite tråkigt att jag inte ens får prata att jag bara blir bannad liksom men jag glömde skriva lite saker som ochså hände vi hade då ett tidigare gäng som hette södra då de va många gäng som rpa på att vi va södra fast vi ej va de då de vart mycket skott lossning och de vart kaos och de ångrar jag verkligen man hade kunnat göra så mycket roligare scenario göra de så mycket socialre och inte sittit och skotta höger och vänster som de vore cod har verkligen förbättrat mig och hoppas ni tror på att jag har gjort de ochså därför jag skriver detta och hoppas om 1 andra chans de va allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag menar de blir endå lite svårt att förklara för jag menar jag vart ju bannad för problem spelare och jag menar jag skulle tycka denna bannen skulle va rätt för kanske 7 ånader sen då va jag en problem spelare men är en helt annan person nu och har förbättrat min rp mycket och jag menar jag kan erkänna att de har blivit lite mycket skottande och de önska jag att jag hade kunnat ändra på de för är verkligen ingen problem spelare längre och så vart jag och så anklagad för fusk men finns inte så mycket att säga om du pc checka mig om ni tror jag fuskar men på tanke asså vet inte helt säkert vad de va jag blev bannad för om de va någon speciel skott lossning men jag förstår att jag har kunnat göra mycket bättre än vad jag har gjort därför jag skulle ba vilja vissa de och man hade kunnat få 1 andra chans för att jag är problem spelare har lite svårt med att fatta liksom va de va som va fel som va problem spelare för jag förstår att de kanske va lite mycke skottande men hade som sakt tanke på att lämna gänget sen när jag skulle gö de så går ju dom offline men hade kunnat gö mycket bättre än vad jag har gjort finns la egentligen så mycket att säga än att hoppas att jag får 1 andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tror faktiskt de kan ha varit att han banna mig för jag va utan för polis stationen och sen då så kommer de 2 poliser och är skit dryga kallar mig downie och masssa skit då jag ochså börja dryga sen griper dom min kompis för inget ting och jag börja snacka med dom och sånt och fråga vrf och vrf dom griper han och massa skit sen så springer jag med ner till stationnen och börjar snacka med dom och undrar varför dom gjorde detta sen så går jag med in i stationen och då tar grabben fram tazer att jag ska gå ut och då säger jag att han ska låsa upp dörren för att jag ska kunna gå ut och då går polis för att öppna dörren då jag börjar slå polisen massa gånger minst 20 slag och han rpar inget på skador elr ett skit jag fattar inte vrf dom här gjorde detta men ja dom rpar inte när jag slår dom dom tar mig sen så tar dom mig och dom går mot förhörs rummet och där jag säger ta av mina handfängsel massa gånger och jag försöker a asså få bort dom på att skrika på polisern elr inte skrika men prata lite högt och poliser tar inte bort dom då sen har vi bara ett vanligt förhör och allt sne gör då denna polis så åker dom mig till fängelse och dom åker liksom nästan i 400 som är suntförnuft tycker jag att åka i 400 när de är skit halt på väggarna och sen när vi kommer fram till fängelset men jag tror att staffen valde att banna mig ochså för jag va ju då skit dryg mot poliserna i bilen fattar inte liksom vad jag gjorde fel men a och sen när vi kommer fram så tar dom ut mig och skit och bråkar jag med han och han bråkar med mig och sen sätter han in mig och sen blir jag banand jag fattar inte vad denna staff menar med att jag lalla jag försöker rpa som min karaktär är den karaktären jag va på är lite efterbliven de är så den karaktären är och att någon bananr mig för att jag lallar när jag ej gör det fattar inte vad som va lall jag rpa som kriminell och gjorde allt jag lallade inget men de är hans beslut och jag fattar jag kanske gjorde lite failrp när jag slgo han när han rikta tazer mot mig de fattar jag jag ber så mycekt om ursäkt för. har lärt mig myycket efter denna ban vart inte bannad på 3 månader efter nu då. men ja har förbättrat mig mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså som sakt de blir lite krångligt att berätta detta för liksom ja vet inte liksom exakt vilket klipp jag vart bannad av elr något jag vet ba att jag vart bannad för problem spelare men jag hade faktiskt tänkt på detta när jag var bannad då att jag hade kunnat göra så mycket annorlunda jag hade kunnat försöka lösa så många många scenario med social rp istället för att skoptta för som sakt skotta ska alltid va den sissta ut vägen man ska försöka skotta så lite som möjligt för irl skulle abslout inte något åka runt i några konstiga kläder och spamma ner folk liksom med tommy gun elr ak elr någotr annat vapen liksom irl hade man försök lösa de med att prata elr så hade man kanske gjort en bra planerad plan på ett mord på denna person men tycker inte att jag har gjort de har gjort mycket fel innan när jag va på servern och jag ångrar de därför jag har sakt är en annan person nu och skulle aldrig gö om detta och jag förstår ochså med att jag hade kunnat göra annorlunda med att inte gå med i sånna gäng som skottar mycke har litemer kontroll om vilka jag går med och hänger med för de kan förstöra min rp ochså och de vill man abslout inte men tror ochså att jag kanske hade kunnat göra jo jag hade ochså kunnat ksk ta en liten paus efter jag va i support med frankish elr vilka de va och snacka om att jag skotta mycket jag önskar verkligen att jag lyssna mer på han än vad jag gjorde för då hade jag ej sittit här och skrivit detta idag men nu vart de som de vart och jag önskar verkligen bara om man hade kunnat få 1 andra chans för att vissa att man kan mycket bättre än vad man gjort och att jag kan rpa mycke bättre än jag har gjort som sakt och vill verkligen vissa då för tycker själv de är tråkigt att man skottar så mycket att de inte är så många sociala scenarion nu länge men om man vill att de ska bli bättre så måste man ochså göra bättre själv men de skulle vara allt med hur jag skulle kunna göra annorlunda tror jag de är allt jag kommer att tänka på iallfall hoppas jag kan få 1 andra chans och verkligen vissa vad jag går för så ni får en annan syn av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har faktiskt lärt mig rätt så mycket menar har inte varit bannad så länge men har endå fått tänka igenom i 1 dag vad jag vill ha för mål i min rp om jag vill bli kriminell elr om jag kanske vill bli chef någon stans har liksom fattat massa och förstår mer än vad jag gjorde innan så jag skulle säga att jag har lärt mig rätt så mycket av denna ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklart

Senast ändrad:
Du har skjutit extreamt mycket på senaste.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka