Accepterad Cat | Medlem ansökning [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cat

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Cat1d#8321

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Karlsson och han är 30 år gammal! När Adam var mindre så levde han med sin pappa hans mamma och hans systrar ena av hans systrar var 5 år äldre en han och det andra var 3 år äldre han. Adam levde i ett medelklass hushåll med en familj som hade mycket kärlek till han och hans systrar. Under tiden Adam växte upp så har han haft det relativt bra under hela gången med en älskade familj lärarna som har tyckt om han mycket under gången han har haft mycket vänner med i skolan. Adam hade aldrig problem med sin betyg i mellanstadiet han fick nästan A i allt förutom i bild som han hade B i men annars så var han en dröm elev som aldrig hamnade i bråk eller problem. Under hans gång på högstadiet så var det likadant inga problem under den gången. Den 23 maj så hände en sak Adam aldrig skulle glömma han hade precis kommit hem från skolan och han hade kommit in från dörren och lagt av sig sina saker för att dusha då det plingar på dörren Adam går ditt för att kolla vem det är och vad som händer han öppnar dörren för att kolla då bemötts han av två poliser som står men av tagna båthatarna och det kom en isig kall känsla igenom han kropp och det kommer ut ett ord som är vad gör ni här och poliserna säger med en ledsam röst att hans mamma hade gått bort under en skottlossning på en central gata i malmö då det hade vart tydligen två organiserade verksamheter som hade haft ett krig där han blev förstörd och föll ihop av sorg polismännen håller i han så han inte skulle göra något på att skada sig själv eller svimma av allt efter det blir det svart och Adam vaknar upp av att hans pappa väcker han Adam tittar på hans pappa med en förvirad blick och sätter sig upp och då säger hans pappa att det som har hänt med hans mamma ska Adam se till att det inte händer någon annan Adam frågar hur och han pappa kommer med ett förslag att Adam kan gå på polis utbn vilket Adam tar med sig och efter några år när det är dags att söka till gymnasium så väljer han att söka till olympia i hälsingborg för ett blåljus inrikad linje vilket vill ta han vidare till polis högskolan i malmö vilket han kommer in på efter ett tag han går där sina 5 terminer och går vidare till aspirant utb har varit polis i ett tag nu och har tjänt att det har varit fel väg i livet efter hans flikväns död har han varit helt anerlunda och dragits till det kriminella han har fortfarade försökt på den polisiära vägen men har fått mer och mer kontakt med den kriminella sidan med kartellen från han ursprung från mexico har har nu mer kontakt med dom om deras drog försäljning och han är en medhjälpare till dom genom leveranser sammt mord och grövre saker nu har han fått valet av deras boss att han måste säga up sig för hans rykte och han framtid hoss dom han har nu tagit det svåra valet att gå över till den kriminella sidan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mina 2 år av erfarenhet och utveckla med att kunna få wl och öppna up nya dörrar i rp i jobben som jag får möjlighet till och att kunna få spela för den sociala rpn på servern som att jag ser att många servrar men att jag får testa denna och utvecklas här för en bra framtid i mitt och andras rp på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra så att secnarion blir roliga för de båda parterna att man inte ska ha en vinnar skalle och gå för att vinna varje secnario och tex om man förlorar det så blir jag sur och reportar för att man förlora.

Hur hittade du Unive? Via en kompis för länge sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka