Accepterad Castro28 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Castro28

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacques Valarcher

Ange ditt födelsedatum 28 December 2007

Vad heter du på discord? java☔#9496

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar: 20:00-22:00
Tisdag: 16:00-22:00
Onsdag: 16:00-22:00
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 20:00-22:00 eller 23:00
Lördag: 11:00-13:00, 14:00-22:30
Söndag: 11:00-13:00, 14:00-21:30

Hur länge har du spelat på Unive? Testade Multistaden i maj ungefär men spelat reguljärt sedan Augusti.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle vara servervakt så skulle jag hjälpa till att skapa ett bättre community med bättre RP, detta skulle kunna utföras med till exempel kicka eller svban personer som OOC nere på till exempel torget eller piren. Sedan så är det mycket lall bland annat på spawnpoints då till exempel icke-medlemmar OOC ig detta gör så att RP nivån blir lägre på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skulle vilja bli servervakt då jag spelar detta spel heltid och verkligen brinner för denna server så att hjälpa communityt på bästa sättet är något som är prio ett för mig. Sedan nu på senaste tiden så har jag blivit sjukvårdare och RP nivån när man hjälper folk är väldigt låg då mycket lall och lite RP då för mig som är sjukvårdare är lite jobbigt. Sedan så är rdm,vdm osv när jag inte spelar väldigt irriterande eller folk som leker att de är krim men inte är det som är också väldigt sjukt. Sedan kommer jag kunna DV bilar som kommer vara ett stort plus för mig som sjukvårdare.sedan kommer jag kunna DV bilar som kommer vara ett stort plus för mig som sjukvårdare.sedan kommer jag kunna DV bilar som kommer vara ett stort plus för mig som sjukvårdare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer göra många saker för att förbättra unive som att till exempel banna eller kicka personer som inte spelar med en bra RP nivå som till exempel OOC eller lall sedan kommer jag kunna DV bilar som kommer hjälpa ALLA på servern. Sedan så vill jag hjälpa folk att förstå var de har gjort för fel genom att inte banna utan att kicka personer.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har mycket tålamod och jag försöker att hjälpa personer generellt, jag vill ju också att serven ska bli så bra så möjligt och jag kommer göra mitt bästa för att se till det.

Varför vill du bli servervakt? Som jag sa innan så spelar jag på denna server heltid. Sedan skulle det verkligen underlätta mitt sjukvårds arbete och då ta hand om de som inte beter sig. Detta kommer göra så att min spel upplevelse på unive kommer bli mycket bättre.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Alltså jag har ganska bra koll på kommandon för servervakt de en av mina närmsta vänner är det. Kommandon: /svban (id) (anledning), /kick (id) (anledning), /dv, /revive (id), /freeze (id), /toggle id och jag tror att det är iaf de grundläggande komandonen.

Är du whitelistad på serven? yes:)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag tror att jag har varit bannad två stycken gånger första gången var när jag var helt ny till unive och skrev OOC i twitter när jag buggade i genom marken (ganska pinsamt) sedan den andra gången var nyligen då jag laggade och d-synca och blev bannad för powergaming men sedan efter ban-överklagelse så blev jag unbannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? no:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka