Nekad Casperzz13 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperzz13

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? casperzz13

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2024

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Tim Nordström och är 21 år gammal. Han kommer från en fattig familj men som älskar bilar. Han är uppvuxen med bilar i stort sett. Han kör väldigt fina bilar dagligen och älskar det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig stämning men även en seriös roleplay på eran server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda medparterna kan vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp jag har läst om och om och lärt mig reglerna. Man måste ha en god ton mot alla, man måste ha en lämplig profil, inget rasistiskt eller dumt mot någon annan. Om man ska vara kriminell måste man ligga lågt eller vara diskret.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på några servrar innan som ortenwave eller sueco.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har flertal vänner som spelat på unive i över 1 eller 2 år. så jag har testat köra på deras datorer flertal gånger.

Nekad
Anledning:
Utveckla din ansökan, främst din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka