Antagen Casperr999 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia,Jaakoob10,Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperr999

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Casper

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vill jag testa något nytt och jag vill gärna hjälpa till att få in nytt folk till servern som är mogna och som har en bra rp nivå och . Som Medlemskap Ansvarig så har jag kontroll över vilka som blir medlemmar på Unive och då kan RP:n bli högre än vad den redan är. Jag skulle spenderat tid på att läsa ansökningar och ta intervjuer, alltså inte skippa en ansökan för att jag ej orkar. ocg jag ville ansöka för man träffat alltid nytt folk som har planer här på servern och jag vill veta hur dom har för planer för det är roligt att få veta och hur dom har tänkt i framtriden och veta hur folk vill bitra med servern och vad dom kommer göra och jag vill bli Medlemskap Ansvarig för jag vill höra sen med dom vad dom kan för regler och hur dom kan för /sme /me och om dom vet hur dom funkar och hur man avänder dom på rätt sätt och jag vill bli Medlemskap Ansvarig för jag kommer göra så folk kommer kunna bli medlemar men jag kommer välja dom som passar in som medlem

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag komemr vara aktiv så mycket det går och jag kommer göra så folk kommer få ett snabbt svar men ochkså jag kommer vara någa men vem som blir medlem så det inte är någon lallare eller som komemr förstöra och Jag är rättvist och noggran då det finns så många sätt att fuska på och kommer ej att låta till exempel min kompis bli godkänd bara för att han är min kompis utan han får göra som alla andra skriver en utvecklad ansökan Och bidra till tryggare rp och bra saker till servern. jag håller alltid mina ögon öppna ifall det är någon som gör fel och inte bara godkänner någons ansökan. Ni ska också välja mig för att jag är också riktigt aktiv. Jag kommer göra så rätt folk kommer in på server och jag kommer vara trevlig mott folk även om dom är sura på mig så kommer jag vara trevlig och jag kommer också våga Neka folk om jag ser att det här kommer bara förstöra rpen men jag kommer också Godkänna folk om dom kan det man ska kunna

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta som man själv vill bli bemöten och jag kommer bemöta folk snällt som
Hej
Hur har din dag varit?
Hur mår du?
Är du redo att gå vidare med intevju?
jag komemr också vara snäll mott alla inte och jag kommer bemöta folk som det vora mina vänner asså jag kommer inte bemöta dom som att dom är en varlit spelare, jag kommer bemöta dom som att det är en vän och om dom inte är snälla så kommer jag vara de och jag kommer bemöta dom som man ska bemöta som en Medlemskap Ansvarig och som en Vuxen person och jag kommer visa att jag är mogen att vara Medlemskap Ansvarig även om dom är inte snälla så komemr jag även vissa att jag är mogen. När man tar till exempel en intervju så tycker jag att man ska vara trevlig mot den personen så den känner sig välkommen och att dom är välkommen till unive

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att alla medlemmar kan alla grundregler och att personen ska vara seriös och inte lalla runt. och man ska veta hur en person ska rp och att man är här för rpa inte här för att vinna och Det är viktigt att vara medlem på unive om man vill rollspela som till exempel krim, polis eller jobba på en en båtfrima eller meko och Att man tar alla på alvar och bemöter alla på samma sätt. Jag vill att folk veta att Medlemskaps ansvarig rollen inte bara är en roll utan ett ansvar som man ska ta på alvar

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ska kunna alla regler
Vara seriös och mogen
Kunna RPa riktigt, asså till exempel på skador
Respektera staff och Respektera alla
idra med social o utvecklad rp
Jag anser att man ska veta att man ska avända /sme /me på rätt sätt och att man inte ska åka runt och lalla och man ska veta att unive tar allt seröt så dom inte tror att ingen bryr sig men jag kan säga unive är den ända servern som har varit öppen så här länge och om jag blir Medlemskap Ansvarig så kommer jag ha ett stort ansvar att rätt folk kommer in på servern och dom som kommer in ska också ha ett ansvar och jag anser att unive medlemar ska veta att regler är regler och att man kommer inte hitt att lalla här är man för att rp och ha roligt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att få in så mycket folk som det går men dom ska kunna det man ska kunna och man ska veta att vi kan också säga nej om vi känner att dom inte kan och vi vågar att säga nej och jag kommer ha ett ansvar att ha koll på folk som gör rätt och som gör fel när man tar inevju för mitt ansvar är att dom ska kunan det man ska kunna och så skulle jag ju haft ett ansvar där jag ska kolla ansökningar och ta intervjuer när jag kan och att se till så att rätt medlemmar kommer in till servern och Jag skulle också arbeta för att hjälpa nya medlemmar att integreras i communityn och känna sig välkomna. och att man ska känna sig välkomna till unive och att man ska känna sig att det här är rätt server och att dom vill stana här och att visa kanske ska bli polis eller krim eller meko eller kanske starta något nytt på servern

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 17:00-22:00 Tidsdag 17:00-22:00 Onsdag 17:00-22:00 Torsdag 17:00-22:00 Fredag 15:00-23:00 Lördag 14:00-23:00 Söndag 14:00-23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka