Nekad Casperio | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperio

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199055259859/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Casperi0#4111

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Maximilian Persson. Han gillar bilar och och att hjälpa med att bygga grejer. Allt började med att han hade ett stort bråk med sina föräldrar om pengar och hus. Men det har aldrig hänt förut för Maximilian var en glad kille som villa jobba som bil försäljare. Men då vart resultatet efter bråket att han blev utskickade från sitt hem. Han var arg och ledsen på samma gång han vandrade runt och tänkte på hur han skulle göra. Hans polare fick reda på det och hjälpte han få sina grejer till staden. Där fick Maximilian bo ett litet tag där han fick reda ut var som har hänt. 1 år senare öppnades Sarah's en bil affär, och då blev Maximilian intresserad och ska nu söka jobb där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att, Jag gillar verkligen denna server. bra människor och bra spelmiljö. jag vill hjälpa till med och förbättra miljön med och vara med. Och RP med andra personer. Jag kommer inte bete mig dåligt eller fjanta mig. Jag kommer alltid vara seriös och inte skrika och hålla på i micen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Så fort jag gick med och snackade med några personer. Alla verkade vara bra personer och bra spelmiljö. Och det gör denna server speciell som gör att jag vill spela här. Och kommer fortsätta göra det så länge Jag kan.

Hur hittade du Unive? min kompis sa att detta var en bra svensk RP server. och jag har sett highlights på youtube och tiktok. Och sen gick jag med och gillade servern direkt. jag kollade också på Cosmo han gjorde mycket videos på servern som gjorde det 100 gånger så kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill hjälpa med att göra miljön bättre på denna server. Och fixa min roleplay en liten gnutta. Jag kommer aldrig fjanta mig eller vdm eller bryta något. Jag ska ta detta på allvar. Men också visa till andra som joinar att det e en server och stanna på

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill hjälpa med att så folk får en bra upplevelse med denna server och vill få dom och spela här och sprida det till sina kompisar. Jag vill att min karaktär ska få ett jobb på Sarah's skaffa ett fin bil och sen kanske bli befodrad till biträdande chef för och sen hitta nya och bra kollegor

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Nekad, Nekad vid 22:52 ansök om 24h.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka