Accepterad Casperhagelin#8965 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperhagelin#8965

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111518027/

Vad är ditt namn i verkligheten? casper hagelin

Vad är ditt discord namn? Casperhagelin#8965

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Han är en kille från Litauen som heter seth sten som var 12 när han flyttade till staden Unive och nu är han 18. Nu vill han skaffa ett jobb inom bilar för han är väldigt intresserad av bilar. Han vill ha ett jobb för att kunna köpa sin dröm bil och ett hus i bergen. Han är en glad person med mycket frågor och kan ställa random frågor ibland som "Är du glad?" typ. Hans intresse är bilar och crossar. När han bodde i Litauen så fick han knappast göra något för sina föräldrar för dom tyckte det han ville göra var för farligt men i staden Unive så hittade han kompisar som gjorde dom sakerna han var intresserad av och sen när hans föräldrar fick reda på det vad han gjorde så köpte dom en KTM till honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att ha mer tillgång till mer saker och speciella jobb t.ex Mekonomen, Autoexperten och liknande men mest för att kunna jobba inom fordon.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ända sedan start, när jag anlände till unive då så har jag märkt vilket underbart community det är. Att det alltid finns någon man kan prata med, oavsätt vilket läge man befinner sig i. Jag strävar efter att hitta den perfekta RP nivån för mig just på denna servern, och det vet jag att jag kan eftersom att en stor del av alla spelare kan hålla sig till reglerna vilket gör att jag har just valt denna istället för någon annan. Om man jämför skillnaden mellan unive och andra servrar så märker man att staff teamet och uppåt arbetar hårt för sina spelare, dels genom att visa att de bryr sig om oss, men även också att de kan ge förklaringar på vad man kan förbättre sig inom rollspelandet.

Hur hittade du Unive? Genom min vän Bert Larsson

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att växa och bli bra inom det så man kan komma högt upp i servrar som Staff och Mod och sen att man lär sig om verkligheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få bra jobb och tjäna mycket pengar, ha feta bilar och crossar och glida med vänner eller vara med på bilträffar och annat.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej faktist inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top