Casperhagelin#8965
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111518027/
Vad är ditt namn i verkligheten? casper hagelin
Vad är ditt discord namn? Casperhagelin#8965
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år och heter Seth Sten, han är en snäll grabb, han hjälper folk om dem behöver hjälp, hans drömjobb är att jobba på mekonomen, hans intresse är bilar, han är alltid glad och trevlig. När Seth var 10 år så fick hans pappa en as cool bil, bilen var en bmw 323i e46 Pappan satt och bytte delar på bilen medans Seth satt och kollade på och där ifrån kom intresset till bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för vill ha bra jobb och kunna göra mer saker okmmer se om man hittar buggar eller olika saker som är fukade.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en bra server om man kollar på andra så är unive väldig bra,
Hur hittade du Unive? av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att växka i det och lära mig saker och kunna strema
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik och jobba på mekonomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? casper hagelin
Vad är ditt discord namn? Casperhagelin#8965
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år och heter Seth Sten, han är en snäll grabb, han hjälper folk om dem behöver hjälp, hans drömjobb är att jobba på mekonomen, hans intresse är bilar, han är alltid glad och trevlig. När Seth var 10 år så fick hans pappa en as cool bil, bilen var en bmw 323i e46 Pappan satt och bytte delar på bilen medans Seth satt och kollade på och där ifrån kom intresset till bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för vill ha bra jobb och kunna göra mer saker okmmer se om man hittar buggar eller olika saker som är fukade.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en bra server om man kollar på andra så är unive väldig bra,
Hur hittade du Unive? av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att växka i det och lära mig saker och kunna strema
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik och jobba på mekonomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej