Casperhagelin#8965
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111518027/
Vad är ditt namn i verkligheten? casper hagelin
Vad är ditt discord namn? Casperhagelin#8965
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Hej!
min karaktär heter kenneth eronen och han 23 år gammal och kommer från los angeles i USA där bodde han tills han var 15 och hans liv var kaos. Hans farsa jobbade med mekaniker och hans morsas på en liten affär och han hade en lite äldre bror som gick bort och det var därför han började med droger och missbruck. Sen skaffade han en pistol och gick med i gäng och rånade affärer och snodde bilar osv. Men mer som kenneth som person. Han försöker vara trevlig hela tiden sen så kan det vara att han blir irriterad och då ska man inte säga fel saker för då smäller det. men hans dröm är att får jobba på autoexperten.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker at jag ska bli medlem på Unive för att kunna få till gång till bättre jobb och massa andra saker som att hjälpa folk och lite andra saker. jag kommer köra så bra rp som möjligt så att alla trivs bra på serven. sen har jag en polare som kör och det ser bra ut på serven
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ända sedan start, när jag anlände till unive dåra så har jag märkt vilket underbart community det är. Att det alltid finns någon man kan prata med, oavsätt vilket läge man befinner sig i. Jag strävar efter att hitta den perfekta RP nivån för mig just på denna servern, och det vet jag att jag kan eftersom att en stor del av alla spelare kan hålla sig till reglerna vilket gör att jag har just valt denna istället för någon annan. Om man jämför skillnaden mellan unive och andra servrar så märker man att staff teamet och uppåt arbetar hårt för sina spelare, dels genom att visa att de bryr sig om oss, men även också att de kan ge förklaringar på vad man kan förbättre sig inom rollspelandet.
Hur hittade du Unive? av en polare-
Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål ära tt utväklas att inte bli sur när man krockar eller bli arg för att det händer något.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål inom Unive är att bli server vakt.. Målet ingame är att bli en känd inom låga och feta bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej faktist inte
Vad är ditt namn i verkligheten? casper hagelin
Vad är ditt discord namn? Casperhagelin#8965
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Hej!
min karaktär heter kenneth eronen och han 23 år gammal och kommer från los angeles i USA där bodde han tills han var 15 och hans liv var kaos. Hans farsa jobbade med mekaniker och hans morsas på en liten affär och han hade en lite äldre bror som gick bort och det var därför han började med droger och missbruck. Sen skaffade han en pistol och gick med i gäng och rånade affärer och snodde bilar osv. Men mer som kenneth som person. Han försöker vara trevlig hela tiden sen så kan det vara att han blir irriterad och då ska man inte säga fel saker för då smäller det. men hans dröm är att får jobba på autoexperten.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker at jag ska bli medlem på Unive för att kunna få till gång till bättre jobb och massa andra saker som att hjälpa folk och lite andra saker. jag kommer köra så bra rp som möjligt så att alla trivs bra på serven. sen har jag en polare som kör och det ser bra ut på serven
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ända sedan start, när jag anlände till unive dåra så har jag märkt vilket underbart community det är. Att det alltid finns någon man kan prata med, oavsätt vilket läge man befinner sig i. Jag strävar efter att hitta den perfekta RP nivån för mig just på denna servern, och det vet jag att jag kan eftersom att en stor del av alla spelare kan hålla sig till reglerna vilket gör att jag har just valt denna istället för någon annan. Om man jämför skillnaden mellan unive och andra servrar så märker man att staff teamet och uppåt arbetar hårt för sina spelare, dels genom att visa att de bryr sig om oss, men även också att de kan ge förklaringar på vad man kan förbättre sig inom rollspelandet.
Hur hittade du Unive? av en polare-
Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål ära tt utväklas att inte bli sur när man krockar eller bli arg för att det händer något.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål inom Unive är att bli server vakt.. Målet ingame är att bli en känd inom låga och feta bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej faktist inte