Nekad CasperH | Medlem ansökning[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CasperH

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199062348767/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Yonos#5076

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Anders en före detta alkolhist som vill komma in på arbetsmarknaden. Han söp nästan ihjäl sig varje gång han kollade på fotboll och hans favoritlag Tottenham förlorade. Han hade en rik men svår uppväxt då hans pappa jobbade mycket och misshandlade Anders och hans syskon när han väl var hemma. Anders har idag slutat med detta och flyttat till staden Unive för att starta ett nytt liv. Anders är idag 32 år gammal och drömmer om att vara Taxichaufför eller Polis. Anders är idag en öppen och glad människa. Idag gillar Anders att köra bil, spela samt kolla fotboll och kolla på vasaloppet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde vara medlem på denna rp eftersom jag har mycket och bra erfarenhet om att spela på RP servrar. Jag har spelat på många andra utländska servrar och där har jag varit bra och respektfull till reglerna och därför tror jag att jag blir en bra medlem i unive. Jag tycker själv att jag har en högre standard inom att följa reglerna än nästan alla andra jag påträffat när jag spelat tidigare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min erfarenhet som kommer hjälpa många nya och även vanliga spelare.Jag kommer också bidra med min närvaro, jag spelar mycket spel och om jag blir medlem så kommer jag spela mycket på servern. Jag kan bidra med ett spel som följer reglerna. Jag kommer också bidra med min närvaro, jag spelar mycket spel och om jag kommer in så kommer jag spela mycket på servern. Jag kommer bidra med en hög rp nivå som kommer göra att andra medlemmar som inte har samma nivå blir bättre och får roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att få att alla ska ha kul. Ett exempel på vad man absolut inte får göra är att om jag tillexempel är i ett gängkrig och jag då är ServerVakt (SV) i detta fallet så abusar jag mina perms och ressar varje gång jag dör för att kunna vinna vilket absolut inte är okej. Det betyder också att man inte ska vara självisk utan att man ska tänka på andra lika mycket som en själv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade genom vänner och Sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka