Accepterad CasperH | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CasperH

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199062348767/

Ditt Hex-ID: 110000141b073df

Vad är din discord tagg? Yonos#5076

Vem var det som bannade dig? Willys

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tjuvkoppla tjänstebil.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag satt i en tjänstebil och tjuvkopplade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför en OkQ8 och väntade på min kompis. Han pratade med en annan kille om något om hans bil och gick därför iväg ca 10 meter. Jag som inte hade något att göra satte mig i bilen för att kolla på hur allting såg ut, då ser jag tjuvkoppla knappen och trycker på den, ungefär samtidigt ser jag att bakom bilen börjar min kompis springa tillbaka. Medans jag försöker förstå hur man avslutar tjuvkopplingen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej. Jag gjorde visserligen det men inte i ett syfte att sno bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev väldigt ledsen av min senaste ban. Den fick mig att förstå att göra dumma saker som man inte gjort i verkligheten ska man inte göra i RP. pga detta missar jag ett Unive Lan som vi planerat i flera veckor som ska vara ikväll.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta utanför bilen utan att tjuvkoppla för jag tänkte inte på hur det kan se ut när jag gjorde nåt sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att man inte ska göra något som kan se väldigt fel ut för folk som inte ser hela situationen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Willyz kan inte svara i den längre för han är inte staff så kan någon annan staff fixa?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka