Accepterad caspereus | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

caspereus

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? casper_king/ ps vet ej hashtag men ni kommer hitta mig

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Emilio Garcia och jag är 20 år gammal och detta är min historie... jag är inflyttad från iran för att jag och min familj inte tyckte att folk var välkommnande där och att det var mycket hat mot vår familj eftersom min pappa då hadde blivit homosexuell mitt i hans och min mammas flrhållande så då valde vi att flytta iväg och vi hadd ehört om sverige vilket skullevara fredfullt och folket där skulle vara snälla och omtänksamma och vi hadde inte fel det var väldigt trevligt att bo här.

Efter ett tag så hadde min mamma skaffat jobb och mycket nya kompisar samma med mig började på fotboll och skaffade mycket nya kompisar och jag var omtyckt av dem också detta fick min mammas tankar om att alla människor hadde ont i sig inte var sann och attd et finns många trevliga folk och så levde vi i många år och nu har jag kvar vännerna men jag och min mamma ska flytta så hon blir arbetslös och jag blir det nu när jag fyllt 20 har jag tänkt skaffa jobb så det är det jag och min mamma siktar efter.

Att skaffa jobb var inte så lätt eftersom jag kunde inte lika mycket svenska som alla andra när jag gick i skolan och lärde mig väldigt långsamt så kunde inte jätte bra svenska när jag sökte jobb och nu står jag en idag utan jobb och letar fortfarande men min mamma har skaffat jobb.

...

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att jag kommer vara snäll mot alla nya spelare som mig och inte lämna andra personer bakom att alla ska få vara med så att alla har kul och vill stanna på servern och jag kan bidra med mitt bästa inom rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan rpa att t.ex din fiende vinner scenariot om han riktar ska du inte om du har en pistol försöka skjuta han låt han bara vinnna scenariot

Hur hittade du Unive? genom serverlistan

Vidare till muntlig du har 48 timmar på dig, Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka